Blogs from Rhodes, South Aegean, Greece, Europe - page 2

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes May 12th 2022

Die Zeit recht entspannt verbracht, an zwei Tagen rumgefahren, heute am letzten Tag in Rhodos, Museen. Der südlich Küstenabschnitt ist ein Albtraum, nur Riesenhotels, mittlere Hotels und Anlagen mit Studios. Es gibt praktisch keine Geschäfte des täglichen Bedarfs und nur Sachen, die die Touries dringend benötigen, Badeschlappen, Sonnencreme, Sonnenhüte, Kleidrr, Bier, Eis, Bier, Mietroller, Bier, Mietautos, Bier. Auf der Straße sind 80 Prozent Mietfahrzeuge. Die Mietautos erkennt man leicht an der Aufschrift, an der Farbe, sie sind weiß und an der SAUBERKEIT. Die Privatautos schauen aus, wie nach 3 Tagen Sahara Staub, der Lack stumpf und ältere Modelle. Der Benzinpreis ist maximal 2,40, das ist deutlich mehr als übersll sonst in Griechenland. Die andere Inselseite ist deutlich weniger touristisch verseucht. Obst und Gemüse wird angebaut, es gibt alles zu kaufen, was man so brauc... read more

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes May 9th 2022

Altstadt Rhodos. Sehr hübsche Winkel, sobald man die Touristenströme hinter sich lässt. Das ist ganz einfach, man muss nur rechts oder links abbiegen und dann ist man allein. Was es dort an Läden und Tavernen gibt, ist noch geschlossen. Nur Katzen sind unterwegs zum Mülltonnensammelplatz. Die Touristen sind unglaublich gekleidet, zu eng, zu kurz, zu wenig, zu schaurige Farben. Auch in der Stadt und im Hotel. Meistens ist es besser, nicht so viel Rohware zu zeigen. Palast des Großmeisters. Kreuzfahrtschiff im Hafen, es überragt den höchsten Punkt der Stadt. Ist das rote Ding außen dran ein Restaurant in einem Lift? Am Abend war Kinderdisco im Hotel. Laute Musik, die dazu aufforderte, die Arme auszustrecken, mit dem Kopf zu wackeln oder zu hüpfen. Die anwesenden Erwachsenen machten das brav. Die Kinder waren entweder auf dem Arm der ... read more
IMG-20220509-WA0007.

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Lindos August 15th 2018

A long Eid break and I was certainly not going to spend a single day in hot Kuwait. I packed my bags and planned a trip to two places in Turkey and 2 places in Greece which became a delightful three. Here is a story of my Mediterranean summer trip. The pre booked taxi was late and it was my good fortune because I hailed a taxi at half the cost! I took Pegasus flight to Istanbul. I got out and took a visa on arrival; an air-conditioned Havas bus to Taksim and voila! I was in the trendy European side of Istanbul. The free walking tour started at Hippodrome, covering Hagia Sofia (church turned mosque turned museum), an Egyptian oblique transported by Constantine from Egypt, a fountain donated by German king, Topkapi Sarayi (the palace ... read more
Fountain donated by the Germans
Underground cistern
Map of Meditarranean region

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Monolithos September 10th 2017

GÜN 03 PAZAR Herkes istediği saat kadar yatsın diye anlaşmıştık.Emekli adamın saati belli saat 09:00 da yola çıkmaya hazırdık. Bugünkü program, adanın batı yakası .Hedef Old kamiros ..Sabahleyin kahvaltıda otelin sahibi İlias ve sevgili eşi Maria bizleri ziyaret etti ve Chania adasındaki yazlık evlerinden söz etti.Biz de heyecanlandık .Bu Chania adası adanın batısında Kamiros Scala denilen yerin karşısında buradan gemi kalkıyor deyince, gidip iskeleye bakalım dedik ama çok yol gidince sıkıldık ve dönüp Old Kamiros restoranına döndük. Garson bizi hemen tanıdı ..temenna ve sarılmalar bölümünden sonra güzel mezeler akmaya başladı..Önce ouzo ile başladık bilahare katkılı bira ya döndük ..Katkı dediğiniz bizim çiçek pasajı işi Votka…Arada bir deniz yapmayı ihmal etmedik yalnız anladığım kadarı ile son “session” da hanım kısmı biraz daha uzun oturmuş ..dünkü a... read more
2017  rodos G03 (2)
2017  rodos G03 (13)
2017  rodos G03 (20)

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Archangelos September 9th 2017

GÜN 02 CUMARTESİ Güzel bir güne uyandık..Sabah, dünden aldığımız bisküit (bazılarına göre püskevit)lerle nefis körletmesinden sonra yola çıktık . Bugün programda Stegna var .Önce Lindos yolu üzerinde Kantin adında bir yere uğrayarak kahvaltı edelim dedik . Kadıncağız kocasının vefatından sonra fazla dayanamamış ..zaten geçen yıl geldiğimizde yürüme zorluğu çekiyordu …bu yıl Canteen kapanmış .. Kahvaltı talebi kursağımızda kaldı …sonra ben yolları yemiş yutmuş biri olarak, gitmemiz gereken istikametin tersine 7 km gidince ,o ana kadar gündemde olmayan “mide kazınması” sorunu gündeme geldi.. Neyse yol kenarında bir yerde sorunu giderdik .Oradan artık nasılsa doğru istikamete yönelerek Stegna ya vardık .Bermutad lokanta açılmadığı için, kapının önüne mart kedileri gibi kurulduk.Vakti, denize girerek geçirdik ve tam yarımda her zamanki mas... read more
2017 rodos G02 (1)
2017 rodos G02 (40)
2017 rodos G02 (57)

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes September 8th 2017

GÜN 01 CUMA Asude bir tatil sabahı için yeteri kadar macera ve heyecan yaşandıktan sonra gemimiz Rodos a müteveccihen yola çıktı.. Rodos’ta ortam aniden monotonlaştı ..sorun yok…dert yok her şey tıkırında gidiyor …yazık yazık.. Liman çıkışında , araba kiralama derdine çıktık birinci dükkana rest ,ikinci dükkana rest çektik üçüncü dükkan 3 günlüğüne 120 Euro çekti… tarafımdan gönderilen 100 den fazla alamazsın işareti çabuk algılandı ve “şşşttt sus” karşı işareti geldi. Dükkan içindeki turistler sepetlenince görevli Gülsüm kardeşim, fasih bir Türkçe ile koşulları anlattı …100 kağıt nakit hemen yok oldu ve bir adet araca kavuştuk. Valizler yüklendi.Hemen otele gitmek yerine bu akşam gitmeyi planladığımız Meze Aman için saha araştırmasına giriştik. Doğrusu lokantayı pek güzel saklamışlar ..Yanındaki benzinci dahi nerede olduğu... read more
2017rodosG01 (97)
2017rodosG01 (124)

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes September 25th 2016

Geo: 36.4408, 28.2225 Gün 04 Günlerden Pazar: Son derece ,neşeli yemekten sonra ,otele dönmenin zamanı geldi. Bu akşam yemeğe çıkılmayacağı deklare edilince, bizi bir hüzün kapladı ..neredeyse zafiyetten gideceğiz.. Dönüş yolunda, bir markete girip, yarın sabah kahvaltı kayıntısını tedarik ettik .. Otelimize döndüğümüzde, takımda yorgunluk belirtileri görülmeye başladı . Yarın sabah 7 :00 de buluşulacak.. Vedalaşıp odalarımıza çekildik ..... read more

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Lindos September 25th 2016

Geo: 36.091, 28.0857 Gün 04 günlerden Pazar: Bu sabah kahvaltıyı yolda yapacağımız için dinlenme zamanı bulduk Saat 9:00 da, adanın güneyini takiben Lindos 'a doğru yollandık .. Yolun bir kısmında, La Cantena diye bir yere vardık . Burası her Lindos ‘a gittiğimizde ziyaret ettiğimiz kahvaltı yerimiz. Manzarası müthiş bir yer. Sahibi Vasilya, bizi hemen tanıdı . Bacaklarından zoru olduğu için servisi biz yapıyoruz.. Kocasının ölümünden sonra ekmek teknesini tek başına haydamaya çalışıyor .. Yumurtalarımız söylendi . Soğanlı ve soğansız içtihadında bir karışıklık oldu, ama iş ,kısa sürede tatlıya bağlandı Artık müzik tesisatımız da, sabah kahvaltısı ambiyansına yardım ediyor . Son derece country side bir kahvaltı oldu .. ... read more
Que Lindos ?
Canteena
Lindos önü

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Lindos September 25th 2016

Gün 04 günlerden Pazar : Stegna'ya biraz erken varmışız... temizliğin tamamlanmasını beklerken, millet denizi denedi . Bugün Stegna denizi felaket …önce kirli sonra hafif dalgalı .. Kızlar çıkmakta zorlanıyor .. Öğlen zili çalınca lokantaya kurulduk .. Bu arada Stegna sahipleri ve ahçıbaşı sökün etti ..sarıldık sarmalandık ..yemek hizmet kalitesinde gözle görülür bir hız sağlandı.. Müthiş yemekler ısmarladık . Bugün Rodos ta son günümüz giderek açılıyoruz.. Öğleden sonra Stegna’da hiç rastlamadığım bir kalabalığa tanık oluyorum.. Anladığım kadarı ile Kozas bayağı ünlenmiş.... artık gelecek gelişlerde, yeni yerler bulmak şart oldu galiba .. Son derece ,neşeli yemekten sonra ,otele dönmenin zamanı geldi. Bu akşam yemeğe çıkılmayacağı deklare edilince, bizi bir hüzün kapladı ..neredeyse zafiy... read more
açız yine

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes September 24th 2016

Geo: 36.2744, 27.8373 Gün 03 günlerden Cumartesi : Minibüsümüze atlayıp Kamiros'a doğru yollandık . Kamiros adanın kuzey yamacında, Türkiye'ye bakmaktadır . Öğlene yakın Kamiros iskelesine vardık .. Yerleşme konusunda farklı görüşler çarpıştı.... en sonunda yarı gölge bir yere oturup Mythos'ları yuvarlamaya başladık.. Denize girenler var ,girmeyenler var .. Müzik tesisatımızı kurduk .. Neşemiz tavan yapıyor... Etraftaki Yunanlılar neşemizden çok etkilendiler… Perez, onlara yeni tanıştığımız yalanlarını atıyor … Muhteşem bir balık çorbası geldi.. Yasemin dünden beri aşeriyordu.... çorbayı görünce yüzü güldü.. Perez bir ağalık yaparak balıklar ısmarladı.. Bir süre sonra balıklar geldi ve alkol ... read more
sinarida
old kamiros

Tot: 0.142s; Tpl: 0.007s; cc: 12; qc: 66; dbt: 0.0532s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb