MAMMMMA SOFIYAAAA.....

September 24th 2016
Published: October 6th 2016

Kamiros-Rhodes

Gün 03 günlerden Cumartesi:

Otele vardığımızda "yahu bu akşam çıkmasak" kıvranmaları başladı .
Rezervasyonu ileri sürdüm ve kızları alış veriş için bir taksi ile Colona'ya yollarken, bizde Perez’i az yürütme adına taksiye Platanakias kapısı talimatını verdik ..
Bu kapı, gitmeyi planladığımız , Mama Sofiya lokantasına en yakın olan kapıdır .
Mama Sofiya’da Stavro ile sarmaş dolaş ..
Garson ordusu devreye girdi müşterileri kış kış ederek bize masa ayarladılar.
Daha sonra hanımlar gelince ..ünlü Mama Sofiya gecelerinden biri başladı.
Masa donandıkça donandı ..eskiden burada açık ouzo karafakisi verilir ve "Ne içersen iç” modeli uygulanırdı ..
Türklerin son yıllarda Yunan adaları çıkartması ve özellikle Rodos kuşatması sonunda, Mama Sofiya’da bu muhasaraya daha fazla dayanamayarak, şişe hesabına dönmek zorunda kaldı..
Symi de masaya artık büyük ouzo gelmeye başlayınca, bu normal bir uygulamadır..
Yabancılar, Yunan'da gece yaşamının geç başladığından haberdar olmadıklarından ,en babası bile saat 22:00 den sonra evine yollanır .
O kıvama ve aşamaya gelince, şarkıcımız bizim masa kenarında gitarı ele aldı..
O dini bütün Nino, bir anda gitti .....yerine mavi gözlü dev bir zorba geldi.
Etrafta ne kadar turist kadın ,kız varsa hepsini toplayıp trenine bindirdi ..
Roloi saat kulesinin altında, sirtaki gösterileri yapıldı .
Gitarcı coştukça coştu ....konu giderek "Düriyemin güğümleri kalaylı” noktasına kadar gelişme kaydetti..
Garsonlarımızın ağzı kulaklarında ..
”Yok birbirimizden farkımız” bakışlarını görüyorum gözlerinde…
Gece yarısını epey geçe dönmeye karar verdik .
Colona’ya kadar yürüyüp, taksilerimizle otele döndük ..
Bu gece Perez beni azat etti ....ben sevgili eşime döndüm..

Günün karelerini toparlayan Clip :

Mavi gözlü zorba:

Tot: 0.503s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.2511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb