VILLA APHRODIT MACERASI


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Pelopennese » Monemvasia
September 26th 2022
Published: November 4th 2022
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

SPARTI-NEAPOLI


26 EYLÜL 2022


Bu karışık duygular içinde Neapoli denilen yere vardık ..

Şimdi Villa Aphrodit i bulma zamanı..

Fakat benim telefon adresi inatla göstermiyor


Daldığımız sokaklar aradığımız yer değil ..

İyisi mi sahilde bir yerde soluklanalım dedim ..

Sahibi villa'yı aradı ..

Efendim adres veremiyorlar zira yerin adresi yokmuş..

Nasıl düşünebiliyormusunuz adresi olmayan bir booking com villası..

Konuştuğumuz kız, evi temizleyen kadının meşgul olması nedeniyle bizi ancak bir süre sonra bulunduğumuz lokantadan alacağını bildirdi..

Yapacak bir şey yok yemeğimizi yiyelim dedik ..

ve de harika bir ispanaklı börek yedik…

Bu arada, lokantanın wifi ve şarj imkanlarından yararlanarak tekrar telefonuma kavuştum…

Haritaya güvenerek tekrar yola çıktık …

Haritaya göre vardığımız yer bir tavuk kümesi ..gülmeyiniz...

Herhalde Villa afroditi bu değildir diye, tekrar sora danışa yeni bir yer bulduk. Eskilerin tabiri ile “şeytanın traş olduğu yerde “ koca bir konak karşıladı bizi...


Korkarak kapıyı çaldım ..

Kapı açıldı ...vallaha içerisi bir müze gibi..

Kapıyı açan kadın, yerimizin alt katta olduğunu söyledi ..

Booking com'da deniz kıyısı diye satıyorlar.


İnanmayınız fakat bahçe içinde muhteşem bir alt kat ..

Temizlikçi Artemis bizi bugün beklemediğini ifade etti.

Efendim meğerse aklı evvel ben, 26-28 eylül yerine 26-28 ekim tarihi için kiralamışım ..

Dolayısıyla yerimize bir ay önce gelince, tüm çalışanlar şaştı elbette..

Neyse ki evin “availability” si var yani müsait …

Ev gerçekten 4 4lük …

Evde yok yok…

Kendimize yer beğenemiyoruz doğrusu…

Biraz oyalandıktan sonra akşamı bulduk.

Yakınımızda olan "Limanaki" restoranı gündüzden bellemiştim .

Oraya gittik .

Burası ağır abilerin takıldığı bir mekan ..

Liman içinde tam bir balıkçı lokantası ..

Mezeleri de maşallah kallavi.

Ouzomuzu da söyleyince, "bizden" dediler ve ilgi düzeyi değişti ..

Hava biraz rüzgarlı ama çok iyi bir gece oldu ..

Ağır abiler kalkınca, biz de kalktık ..

Karanlıklar içinde evimize döndük.


Adı "Villa Afrodit" olmazsa rahatlıkla "perili köşk" diye adlandırılabilir …

Konu ile lgisiz olmasına rağmen, bahçede 11 adet kediye bakıyorlar …

tam bir kedi cenneti fakat iyi tarafı kediler sırnaşmıyor …


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.124s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0748s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb