LEVKAS


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Ionian Islands
September 23rd 2013
Published: February 1st 2016
Edit Blog Post

Geo: 38.8275, 20.7019

GÜN 25 GÜNLERDEN PAZARTESİ:
Güzel bir uyku sonrasında şafağa uyandım..
Önce parliament mavisi gökler yanarak kızıllığa dönüştü sonra da bu ışık cümbüşü
önümdeki göl gibi denizi boyadı..
Sadece bu kadarı dahi günün iyi geçmesini sağlayabilirdi…
Odada azıcık debelendikten sonra makinamı kaptığım gibi kendimi sokağa attım
Önce limanı turladım ..bayağı donanımlı bir marinası var ve tekne sıkıntısı
çekmiyorlar maşallah …
Oradan eski şehir' e vurdum ..Dar sokak aralarında keyifle dolaştım..
sabah kahvaltısını croissant eşliğinde orada kalabalık bir
kafede gerçekleştirdim..
Kesinlikle bazı yerler çok kısmetli
etrafta bir ton kafe var ama nedense millet ısrarla bu kafeye takılıyor..
Vardır mutlaka bir sebebi…
Ayşe ile saat 11.30 da Boschetti de buluşmağa karar vermiştik..
Buluşup meydanda Roma Pizzacısında yemeğe karar verdik.
Ben mükellef bir kahvaltı yaptım Ayşe pizza da karar kıldı..
Hava sıcak ortalarda gezilecek gibi değil
otelimize dönüp akşamı bekledik.
Güneş inerken artık Yunanistan da ki fix menumuz ouzo'lar çıktı…
Balkonda güneşi indirdikten sonra yemeğe gittik.
Aradığımız lokanta Tymaria kapatmış....
Dert etmedik ve La Verdania diye bir yere yöneldik..
Et ısmarladık fakat Allah affetsin ayakkabı altına kösele diye çakılacak kıvamda …yiyemedik....bıraktık..
mezelerle idare ettik..
Otele dönüp az daha balkon safası yapıp yattık…
Günün klipi şöyle :


Levkas Videosu :



GÜNÜN ÖZETİ:

GÜN KM:0 KUMULATIF KM: 2767





Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 25; dbt: 0.0334s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb