YUNAN SULARI


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece
September 11th 2008
Published: October 27th 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ADRİYATİC-KEFALONIA


Geo: 36.6772, 21.6541

GÜN 76 Günlerden Perşembe
Gemide yaşam çok rahat ve düzenli .
Koca gemide, tek yolcu bizleriz
Sabah belli bir saatte kahvaltını yapıyorsun .
Öğlen yemeğini belirgin bir saatte yiyorsun.
Akşam yemekleri erken yeniyor.
Bunun dışında fazla yapacak yok.
Mümkün olduğu kadar uyumaya gayret ediyorum.
Aslında farkına varmadan yorgunluklarımız çıkıyor.
Bize bu olanakları sağlayan, kadim dostum Yılmaz Ulusoy'a ve ona bağlı olarak bizleri mutlu etmeye çalışan tüm ekibine buradan sevgi ve saygılar yolluyorum.
Cefalonia adası önünden geçiyoruz...
Deniz durgun ...
Sakin bir şekilde vatanıma yaklaşıyoruz..

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:




Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.478s; Tpl: 0.015s; cc: 18; qc: 34; dbt: 0.1776s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb