Rauniot, ranta, vuoristokylä

Europe » Greece » Crete » Knossos
October 2nd 2016
Published: October 2nd 2016

Jukkaan iski mahatauti. Hän jätti syömiset väliin mutta ajoi silti. Kävin yksin hotellin aamiaisella, muut taisivat olla kreikkalaisia. Päivään mahtui kolme kohdetta. Ensin käytiin katsomassa Knossos. Siinä tuli päivän raunioannos täyteen. Eilinen museokäynti oli hyvää taustaa. Ehdittiin sinne klo 10, ennen pahinta ruuhkaa ja kuumuutta. Kiertelimme siellä reilun tunnin verran, ja kun lähdimme pois, portille oli jo jono.
Ajettiin takaisin etelärannikon kautta. Ajoimme siis parin arkeologisen kohteen ohi, ehkäpä Knossos riitti siltä päivältä. Pysähdyttiin meren rannalla Kokkinoksen kohdalla, kun siinä selvittiin pienimmällä lisämatkalla. Rannalla näkyi pääosin kreikkalaisia. Spilin kylää oli kehuttu joten pidettiin tauko myös siellä. Siellä oli hienot vuoristomaisemat. Kävin illalla sitten yksin syömässä, otin kaniinia.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb