KUSLARIN GENEL KURULU


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia
September 6th 2013
Published: January 30th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

SARTI-KALAMITSI


Geo: 40.0333, 23.9333

GÜN 08 GÜNLERDEN HALA CUMA:
Kampa döndüğümde, Ayşeciği bıraktığım tavernada buldum.
Sarti raporunu verdim..
Kısa bir durum muhakemesi sonunda, evlilik yıl dönümümüzü risk etmemek adına, bildiğimiz yer olan Nea Marmara'da kutlamağa karar verdik.
Yarın burayı terkediyoruz..
Plajı çok güzel...
Deniz beni çağırıyor...
Önce denize sonra kitaplara daldık
Bu arada komik bir durumu paylaşayım.
Biz,gölgeli bir yere yerleşikten az sonra,
Yan tarafta bulunan birisi , seçtiğimiz yerin yanlış olduğunu ve kuşların yüz numarasının tam altına tezgah açtığımızı söyleyerek ,bizi uyardı..
Her kampta böyle egzantrik biri vardır diye, ben hiç sallamadım..
Gelgelelim güneş inmeğe başladığında, yörenin tüm kuşları bizim tepemizdeki ağaçlarda
bir muhabbete daldılar ki..anlatılır gibi değil ..
Tabi, muhabbet koyulaştığında ,tuvalete gitmek ihtiyacını hissetmediklerinden
oldukları yerlere ediyorlar ..
Bizim masamız ve koltuklarımız biraz açıkta kaldığından onların tesir sahasının dışında kalıyoruz ,ama Minibüsümüz Şahbaz, ağzının payını alıyor..
Ayşe ile gülüşüyoruz..Herif haklıymış...her neyse
Etrafa bakıyorum ...hayır, kuşlar inatla genel kurullarını bizim tepemizde yapıyorlar...
Akşam üzeri rutin programımız gereği,
Markette bulduğum buzdan yararlanarak
ben Vodka, Ayşe Whisky yaptı...
Fazla bir isabet almadık ..Güneş batınca kuşlar derhal toplantı salonunu terkettiler
rahatladık...
Yemeğimizi yine öğlen ki taverna'da yedik ..
Bu kez deniz mahsullerine ,Ouzo eşlik etti.
Biraz keyif yaptık
fakat sahilin tadı yok, alabildiğine karanlık bir denize bakmanın bir keyfi ve anlamı yok
Karşıda bir şeyler yanıp sönmeli
dönüp yattık...
Günün kareleri ile yaptığım klipin adresi şöyle:





Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.112s; Tpl: 0.018s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb