MUCIZE ...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia » Thessaloniki
September 1st 2013
Published: January 28th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

GELIBOLU-SELANIK


Geo: 40.6197, 22.9442

GÜN 03 GÜNLERDEN PAZAR:

Sabah fix program olarak 08:30 da artık yuvamız sayılan Nezih 'in Kahvesine oturduk.
Bu sabah kahvaltıyı hafif geçmeğe kararlıyız.
Tostumuzu yiyip çayımızı içerken,daha doğrusu içerkene,ben İpsala Turing kulübünün telefonunu buldum.
Saat tam 09.00 da Ayşe aradı..
"Kuyruk yok" dediler …Nasıl yani ?? mucize mi ? işletiyorlar mı ? ..
Çayı kahveyi acilen bıraktık... bir telaşla paramızı ödedik …
Otelden son eşyalarımızı alıp, Şahbaz'ı (şahbaz, bizim minibüstür) kaç dakikada yüklediğimize inanamıyorum..
Apar topar yola çıktık…
Ayşe'ye çaktırmadan biraz gazlıyorum..
Keşan kavşağından cırt diye İpsala'ya döndüm ..
Hududa yaklaşıyorum ..kalbim küt küt atıyor..hakikaten kimsecikler yok ..
Yolun her tarafında ,Türklerin, geçtiğinin belli olduğu kalıntılar var..
boş şişeler, kutular,naylon torbalar,çocuk bezleri ve muhayyilenize bıraktığım bilumum malzemeler..
Ben aslında bu gece yola çıkma hesapları yaparken, sabah erken hududa vardım ..
O Antepli polise tekrar tekrar teşekkür ediyorum...
Polisin adı Hızır mıydı? m
ediyorum ...
Zira benim ,evvelsi gün ,cilveler yaparak vardığım kavşaktan sonra, tam 6 km daha yol varmış..
Üstelik o yola girdin mi, geriye dönüş te yok …
Sabahlara kadar saatte 100 m hesabı ile giderdik..
Çöp yığını ,hudut giriş kapısının
önünde aniden kesildi..
Sıramıza girdik... önümde 3-5 araba var..inanamıyorum...
Kısa sürede geçtik..
Yunan ‘da sadece pasaporta bakıyorlar …gümrük yok…
Keyfimiz yerinde.... Yunan'a girdik …
kim tutar bizi be ?
Yakıtı Yunan'dan alırız diye az bir yakıtla girdik ,ama benim aşina olduğum benzinciyi bulup yakıt ikmali yaptık..
Bulması biraz maharet istiyor .....zira Yunanlılar, benzincilerini saklamak için özel bir gayret sarfediyor .
Burası mühim, zira Egnatia Odos otobanında bizim alışık olduğumuz gibi benzinciler yol kenarında değil..
Olur da A4 kağıt boyunda, levhayı görürseniz yada farkederseniz, otobandan ayrılıp benzinciyi bulmanız gerekir..
Fark edemediniz O zaman hayırlı yolculuklar diliyorum...
Bu ekabir takımı, Pazar günleri de genelde kapalı olurlar..
Benden söylemesi..
Yunan'da ,otobanda yakıt bulmak kısmet işidir..
Öğlene doğru, otobanın yol kenarı bir cebinde kayıntı yaptık.
Bu cepler eskiden yoktu... ama akıllı birileri küçük snack barlar açmışlar.
Nefsinizi körletebiliyorsunuz..
Programa göre, normal olarak Kavala'da kalacakken kısa bir muhakeme sonucu Selaniğe devam etmeğe karar verdik..
Ver elini Maria …
Saat 16.00 gibi Maria'nın otelindeyiz.
Şahbaz'ı otelin önüne aldım..minimum malzeme ile odamıza yerleştik.
Bu kez odamız üst katta …olsun…
Hemen soyundum ve kendimi denize attım..
Internet çalışıyor …notlarımı toparladım ..dünya ile bağlantım kuruldu..
Gelirken, yolda otele yakın bir benzincide
1,34 ten yakıt gördüm dü..
Yola çıkıp Şahbaz'ın açlığını giderdim.
Ek bir bilgi :Avrupa'da hafta sonlarında, genellikle yakıt fiyatlarında kampanya yapılmaktadır.
Bu nedenle hafta sonları depo doldurmanın avantajları var...
Akşam güneşini balkonumuzda whisky ile döndürmeğe karar verdik
Buzumuz bilem var…
Hafif dem tuttuktan sonra,
Karşımızda Selanik ışıkları göz kırparken ,otelin önündeki Anemos lokantamıza
oturduk..
Yabancı sayılanlar, buralarda genelde sadece şarap içiyorlar…
Garson delikanlı ,bizi de yabancı taifesinden sayınca,sağolsun siparişimiz olan Barbayanni konusunda uyardı..
"Dikkat edin çok güçlüdür” dedi..
Laftan anlamıyoruz ....inadına iki 20 lik devirdik..
üstüne 2 adet 50 lik Mythos cilası…
Genç garson hayret içinde bizi izliyor..
Biz de için için eğleniyoruz..
Otelimize dönüp yattık..açık kapıdan dalga sesleri bize ninni gibi geliyor…


Günün kareleriyle bir klip yaptım …adresi şöyle:


Selanik Videosu:




GÜNÜN ÖZETİ:

GÜN KM: 491 KUMULATIF KM: 1037

ORT HIZ:89

MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:5:20

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT E/Lt :1,40 (gün ortalaması )


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.144s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb