Blogs from Polychrono, Central Macedonia, Greece, Europe

Europe » Greece » Central Macedonia » Polychrono September 3rd 2022

Peninsula Kassandra, bratul Sithonia, statiunea Polychrono. Prima oara am ajuns aici la Sun Hotel cu autocarul cu Christian Tour prin 2015. Mi-a placut si hotelul si camera, era si aproape de plaja. Si avea si piscina, iar in zona existau bananieri imensi. A doua oara am ajuns la Hotelul Polychrono beach, direct pe plaja, un hotel mai vechi dar vederea la mare. Camerele cu nr 16, 17, 18, 19 au vedere la mare la tarif de 90 euro. Dar mare plina cu arici de mare.... read more
gradina interioara
interior camera
vedere din balcon

Europe » Greece » Central Macedonia » Polychrono September 13th 2015

Un an aglomerat, o luna cu soare, o excursie cu autocarul de la Christian Tour in Grecia si anume la Halkidiki. Hotelul Sun unde am fost cazati este situat in satul Polichrono, foarte aproape de plaja, un hotel micut, cu piscina. Camera era albastra, cu tablouri specifice, cu frigider, cu un frumos balcon, cu aer conditionat, un TV model vechi impreuna cu mobilierul, dar cu internet wifi. Hotelul are un alt aspect decat de obicei, are camerele pe acelasi palier, incat poti sa auzi vecinii. Se putea servi micul dejun pe terasa la piscina. Este situat in centrul localitatii unde se gasesc multe taverne si magazine. Din Polichrono poti vizita toate statiunile cu autobuzul care circula la juma de ora si de la receptie se pot forma grupuri pentru diferite excursii fie la Meteora, la Laguna ... read more

Tot: 0.043s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 18; dbt: 0.0136s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb