Internetprobs


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
May 28th 2010
Published: May 30th 2010
Edit Blog Post

Na een wat woelige nacht op de zolderruimte brak een nieuwe dag aan. Er stond een lange rit op het programma. Bij het verlaten van Bernburg nog langs de supermarkt voor de dagvoorraad en off we go. Iets buiten centrum had ik de route terug opgepikt. Het ging langs wat kleine dorpjes over redelijk vlakke wegen. In Kötchen was er een fort maar dit was niet zoveel bijzonder. Bij de toeristische dienst informeerde ik naar een internetcafé. Daar aangekomen, ging ik aan de sukkel met het paswoord van men hotmail-account waar ik momenteel geen toegang meer tot heb. Na wat tijd verloren te hebben terug de baan op, iets buiten de stad geluncht. Verder tot Aken, van hieruit ging het tot Dessau parallel met een drukke baan. Eentonig maar dit schoot wel goed op. In Dessau was er een omleiding voor de R1, uiteindelijk terug op de route. Het had ondertussen toch al wat heviger geregend en de wegen werden modderig. Uiteindelijk kwam ik aan een veer waar ik in de verte precies een camping zag. Ik ging even informeren en het was aan kanoclub waar je kon kamperen. Hier hield ik dan maar halt omdat het toch al laat was. Ik zet men tent bij een tafel en een prachtig uitzicht op de Elbe met een kasteel op de achtergrond. Ondertussen was het ook al opgeklaard.

Advertisement



Tot: 0.183s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb