Jägerkrug


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
May 23rd 2010
Published: May 24th 2010
Edit Blog Post

Vanochtend redelijk vroeg wakker maar toch nog wat blijven liggen. Net voor het verlaten nog een postkaartje voor de bomma gekocht. Ik hoopte ook dar er nog brood zou zijn maar helaas. Dat wordt dus sponzen brood. De camping afgereden en al direct verkeerd maar dit was snel gecorrigeerd. Onderweg 2 maal aangesproken door Duitsers. Naar waar ga je? De Noordkaap? En hoe lang mag dat wel duren? 4 maanden? Moet je dan niet werken? Goede rit dan maar! ’s Middags smaakte men picknick toch met kaas, salami en sponzen brood! Daarna nog verder geslingerd door het Duitse landschap. Opvallend hier zijn de vele zonnepanelen en windmolens. Daken vol! Boerderijen, op al hun schuren liggen wel panelen. En de molens zijn ook niet van de kleinste. Ze kennen er hier wat van. Net voor de camping sprak, vroeg een koppel me nog de weg maar ik deed een ophalende beweging. Iets later kom ik ze hier aan de camping tegen. Dit was dus de plek die ze moesten hebben. Op de camping staan nog 2 Nederlandse fietsers. Het eten van vandaag vult niet echt men maag. Het zal goed zijn dat de winkels terug open zijn. Daarnet nog even mobiel internet via de de smartphone getest maar de verbinding bleef dood. Er was ook nog een zwak wifi-signaal maar ik kreeg geen verbinding. Nog even wachten op contact met de buitenwereld. Het is maar op men slaapplaatsen in de steden in orde te krijgen.

Advertisement



Tot: 0.215s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.067s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb