Vertrek naar Arnhem


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
May 20th 2010
Published: May 24th 2010
Edit Blog Post

De grote dag was aangebroken. Alle papieren waren in orde, de tassen waren gevuld, bezoek aan de kapper. Alle excuses waren benut om nog langer thuis te blijven. Na nog een snelle hap, het afscheid thuis trok ik richting Roosendaal. Het werd al snel duidelijk dat de geprogrammeerde route in de GPS om niet veel trok dus reed ik op eigen richting naar Kalmthout. Na nog een korte stop bij de locale familie, ging het verder langs Essen tot Roosendaal. Nog een beetje verloren gereden waardoor ik de trein van 19u51 net voor men neus zag vertrekken. Een half uurtje wachten dan maar. De tijd ging snel voorbij en al snel zat ik op de trein in de goede richting. Na een kleine 2 uur kwam ik in Arnhem aan in de duisternis. Dit mail wees de GPS me beter de richting. Het was nog 10km tot de vermoedelijke camping. Na een tijdje rijden, soms langs donkere wegen kwam ik uiteindelijk op de camping. Deze was al totaal verlaten maar via de intercom liet de beheerder me weten dat ik een plekje mocht uitkiezen. Met de hoofdlamp de tent opgezet. Daarna nog eten opgewarmd dat ik van moederlief had meegekregen: Courgettensoep met mascarpone en vervolgens gyros met rijst. Dat smaakte! Na afloop van de afwas, was het 1u eer ik in men slaapzak kroop. Dag 1 zat erop.

Advertisement



Tot: 0.046s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb