Nemecko - 6.tyzden (opat domov)


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
October 10th 2021
Published: October 12th 2021
Edit Blog Post

pondelok 04.10.2021

Noc nic moc, najskor vykrikoval noe, potom dusik a do toho chrapanie ludi.

Tentoraz nevyuzivame ranajky v ubytku ako tomu bolo predchadzajuce 2 noci. Ranajky stali 8€/os, svedske stoly, salam, syr, pecivo, mlieko....

Na ranajky zapadame do kaviarnicke kde ak chceme sediet vnutri musime predlozit testy ci vakcinaciu. Zenska kuka na slovenske testy a nechape co to je (v ang to bolo), nakonec to uznava a konecne po dlhom case pijem kvalitne kapucino, nie ako ten humus v ubytku.

Zastavka v potravinach na kupu curry kecupu na svk a rozlucka na stanici.

Tu totalny chaos s vlakom na letisko. Mal ist z nastupista 11, lenze ho presunuli na nastupiste 10 (ono tu necisluju zvlast nastupistia ale kolaje, tak de facto to iste nastupiste len ina kolaj). Ibaze to oznamili len rozhlasom, na displeji na oboch nastupistiach vyhodeny rovnaky vlak. Tak vsetci ludia chaos co to je.

Nakoniec prebehlo vsetko hladko ale iba po prvu zastavku messe. Tu bol tento vlak zruseny, bo opat volaky aktivny kokot nahlasil ludi na kolaji. Zrejme len prechadzali. Tak chaos s hladanim ineho vlaku. Nakonec to nasi zvladli a dostali sa na letisko, kde vsak sestra zabudla ist odovzdat batozinu na check in, tak zo security pekne nazad.

Moj vlak meskal len 5.min, sadol som si do prazdneho kupecka. jasne, ze pokakany nemci sa bali ku mne prisadnut.

Celu dobu som bol aspon bez ruska, sprievodca nenamietal.

Tesne pred cielom si nakonec ku mne prisadol bubak.

Do brem prichadzame nacas. Dalsi vlak podla db appky kde mam kupeny listok ide o 40min. Lenze tato appka je na tieto prestupy debilna, bo clovek v pohode vie stihnut i skorsi spoj.

Tak som sa hnal na nastupiste, kde mi vlak ufujazdil 5sekund pred mojim prichodom, no nic o 5 min ide meskajuci vlak, no ten nie a nie sa pohnut, tak chytro presadam na dasli co ide o 2min.

Meskajuci vlak mal problem s pasazierom, som tam videl medikov s nositkami. Nakoniec na nom domov prisla julia. de facto tento vlak teda meskal cca 40min.

Vo vlaku som stretol cernocha z roboty.

V robote na nocnej aj nemecka pica, co sa moc do roboty nehrne, este, ze nerobim s nu ale robim s iracanom c.2, obcas nam vypomaha jedna zenska.

utorok 05.10.2021

Julia je neaka nachladnuta z roboty.

V robote uplna nestihacka, bo si objednali ci agentura poslala malo ludi. Iracan bude uz kmenovy zamestnanec

Cernoch byva v bremach a hovori ang. Tusim je z beninu ak som mu dobre rozumel. Zhana ubytko v delmonhorste. Vravel ale, ze bremy su lepsie.

Na zimu sa tato firma stahuje do vykurovanych priestorov, aspon tak vravel.

Poobede ma cakal telefonicky pohovor v amazone.

Vysmiata baba ma zacala spovedat, zacali sme v nemcine, klasika, odkial viem o amazone, co im ponuknem a take zakladne veci. Neskor sme presli do anglictiny a nakonec sme skoncili pri cestine, bo som nerozumel slovicku vypoved po nemecky a ona to zas nevedela povedat po anglicky. Tak sranda teda.

Po pohovore mi prisiel mail s psychologickymi otazkami, julia mi s tym pomohla, bo som rozumel velke hovno a este tam bola aj casomiera. Zakerne otazky, co spravim ak uvidim zdrogovaneho cloveka na pracovisku a tak dalej.

streda 06.10.2021

Rano ma budi telefon z amazonu. Uplne rozospaty to ani moc nevnimam a nakonec si dohovorim day 0 na pondelok.

Mailom mi prichadzaju podrobnosti, o 8/00 mam video hovor a o 13/15 mam prist do amazonu podpisat zmluvu. No furt nevim odkedy budem robit ani nic. Tak nemozem zrusit ani zmluvu v agenture. No ale najhorsie je, ze po ukonceni hovoru som zistil, ze pondelok som planoval zostat este na svk, kam letim v sobotu, vyzdvihnut auto. Nuz budem muset zmenit termin pohovoru alebo co to vlastne je. Ono je to dake divne, najskor mi daju tuto prezentaciu, potom idem podpisat zmluvu a ak ju podpisem, tak mi tento den preplatia. Zvlastny system teda. Na svk, bola najskor zmluva a az potom day 0, ktory trval cely den.

Po prichode julii sme volali na call centrum amazonu, tam to zdvihol podla prizvuku ind. Najskor si ma overil ( treba povedat meno, datum narodenia a telefon) a potom komunikoval nemecky s juliou. Podla neho by som mal mat zmluvu od 18/10/21, tak to bude akurat pasovat ked ukoncim zmluvu v agenture k 17/10/21

stvrtok 07.10.2021

Smer agentura. Tu cely v soku, ze chcem koncit k 17/10, uz maju pre mna nachystanu od 12/10 robotu na fulltime. O tom sme sa bavili ale ani do dnesneho dna do poobedia mi nic nepovedali, ze co a ako od 12/10. Fakt debilna agentura. Nuz vypoved podana, posledne 4 dni roboty buduci tyzden, pondelok mam dovolenku, ostavam teda v povodnej robote. Odovzdat musim len vycistene topanky, vestu si mozem nechat.

piatok 08.10.2021

nic zaujimave, akurat v robote bol novy clovek. Mlady chalan, zrejme nahrada za mna. Bulhar nebol cely tyzden. Druhy iracan co je cez agenturu, prvy uz prestupil, zostal robit ako vcera az do 4/00. Prakticky tam nic nerobi len zameta, no to mozem osrat, v takom prasnom prostredi. Vzdy ked smrkam, tak mam cirne sople.

sobota 09.10.2021

Asi dve hodiny spanku a smer dortmund. Opat cesta smrti na stanicu delmenhorst, ked ma viezol juliin tato.

V dortmunde cakacka 40.min na pripoj, cakanie spestrene odlovom kesky.

Vlak prazdny a ako kazdy ic super konfortny, kopa miesta na nohy a pohodlne sedacky. Tentoraz som musel ukazat aj bahncard. Bo listek kupeny so zlavou 25perc. Cena tejto karty sa mi uz vratila, ono sa to oplati kupit uz pri prvej dlhsej spiatocnej trase.

V dortmunde som nevymyslal a hned nasadol na ubahn a smer konecna aplerbeck.

V metre dve socky (on a ona) popijajuce pivo, ktore sa im prevrhlo a vylialo. Tak pekny zapach.

Na jednej zastavke som bol napomenuty security nech si nasadim spravne respirator. Kokot kukol do vlaku a zacal ma na pominat. Hlavne, ze ve vagonoch sa vozia rozne individua

Respirator mam bo letim do rakuska a tam su povinne, tu stacia medicinske masky.

Na konecnej idem odlovit jednu kesku k zel.stanici a potom na kebab k alibaba, tentoraz nebol taky chutny ako minule.

Na namesti sa chystala svatba, kopa ludi, starodavny vw, sampanske nachystane. Rozdavali aj neake plechovky ale dosol som neskoro.

V buse na letisko, tentoraz ukazujem listek na vlak z delmenhorstu kde bola tiez mhd v delmenhorste a dortmunde. Vodic to ani poradne nekukal, som to mal spravit aj pred dvoma tyzdnami.

No ale vodic si velice zavolal vsetkych ludi co nastupili zadnymi dverami k sebe aby ukazali listky, ono mu stacilo ukazat hociaky qr kod, to nekukal len sa chcel robit zaujimavy.

Sedel som tesne za vodicom, ked ocujem zo zadu krik. Paranoidna stara nemka sa pustila do chlapika co si dal dole masku a zacal pit. Nech si ju nasadi, v buse sa nemoze davat dole maska. Fakt kokotkovci su tu dobre vymlety.

Na letisku opat dost ludi, jedna babka predemnu na security musela ist na stery na vybusniny. system ju vybral. Inac security hrozne, mali uplne uprdeli, vypravali sa medzi sebu a ludia museli cakat. Fakt toto letisko je totalne nahovno.

Pri gate kontrolovali i obcanky, to minule nebolo. Jasne, ze jebnuty lude ich nemali nachystane tak sa zbytocne cakalo na tychto motakov. Hlavne, ze kokotkovci staly v rade uz pol hodinu a kukali na ludi pred seba ako ukazuju obcanky.

Tak ako minule, i dnes wizz skasol par cestujucich. Minule to bolo kvoli check inu na prepazke, cul kvoli nadrozmernemu zavazadlu. Tetula riadne nasrana a to ozaj mala maly kufer.

Let tentoraz rotoval z viedne, ziadne meskanie.

V rakusku ziadna extra rada pre tranzit ludi nebola, tak som stal spolu s untermenschen ale tu opat zabrzdeny rakusania (tieto nemecky hovoriace krajiny su same brzdy co idu podla pravidiel), ktory cakali len k jednemu okienku s vojakom, pri tom dalsie dve boli volne, tak som sa predbehol a povedal tranzit a uz som bol v rakusku.

Slovak lines prisiel nacas, i ked za oknom mal napisane smer schwechat.

Na svk hraniciach nikto, na rakuskych zo smeru svk kontroly.

Premierovo prichadzam na novu bus stanicu nivy.

Ta je v podzemi obrieho nakupneho strediska.

Vsetky nastupistia su prakticky na jednom dlhom perone, nechybaju digitalne obrazovky s odchodmi busov.

Casu mam cca pol hodinu, tak sa idem poprechadzat do obrieho nakupneho strediska kam chodia blavaci a turisty na vikendove prechadzky. Ludi jak nadrbanych, vsetci ruska na hube. Kopa obchodov, no vela este neootvorenych, to sa tyka aj restik. Inak budu tu rozne kuchyne, indicka, korejska, japonska, turecka, slovenska a este neviem co.

Znacenie v obchodaku ubohe, som sa stratil a ledvaj som trafil nazad na bus stanicu. Tam je znacenie len pri vchode z vonka, i to vsak male.

Na nastupisti sa uz zacala tvorit rada ludi. dost ludi malo kupeny listek cez net. Ak pojdem nabuduce, kupim i ja. Nakonec sa vosli vsetci, no dost ludi islo na stojaka. ja som sedel, vedla mna mala baba miestenku. Blondata trubka mi hovori, mam tu miestenku a pri tom jej miesto bolo prazdne a oznacene s miestenkou. IQ teda vysoke.

V seredi ma vyzdvihuje kakavak.

Doma zostavam bohuzial len jednu noc, i ked boli v plane 2.

nedela 10.10.2021

Auto dobalene skoro na full, v sintave tankujem lacny benzin, vyzdvihujem seredske nalepky, zastavka na bezdotykovej umyvarke a nieco okolo 15/00 vyrazam smer delmenhorst.

Cela cesta pojde po dialnici. Cesku znamku som kupil online, konecne to tam tiez takto funguje, clovek nemusi lepit nalepky po skle aspon, v nemecku su dialnice zadarmo.

Prve zapchy som cakal pred bratislavou ale nic sa nekonalo. Povodne som naplanovanych 15 zastaviek (vsade kesky) ale nakonec som to obmedzil na polovicu.

Na hraniciach s ceskom len vojensky dzip ale bud nikto v nom abo spali. Plynuli prechod teda s nebezpecneho covid slovenska.

Zapchy sa nekonali ani pred brnom.

Na jednom odpocivadle pred prahou pobavil napis , matovic kokot.

Pred prahou uz chytam kvalitnu zapchu, skysol som tu asi pol hodinu kym som sa vymotal.

Dalej uz prazdne cesty.

Na predposlednej pumpe. omv, doplnam palivo a ochvilu prechadzam aj cesko - nemecku hranicu, kde ziadne kontroly, iba neaky oznam aby clovek isiel na test ci do karanteny ked prichadza z nebezpecneho uzemia.

Nakonec robim v nemecku len dve zastavky. Paradoxne na prvej zastavke sa este len nachadzam v prvej polke ceste, predomnou este cca 500km.

Nemecke dialnice maju az tri pruhy, po polnoci uz zacali po ceste jazdit i kamiony a veru dost ich bolo.

Kedze som si do navigacie, debilna skoda navigacia, nenestavil cislo domu, navadza ma to len na ulicu, no moj domov je na druhej strane, tak mini bludenie a nieco okolo pred 02/00 dorazam.

Auto pocitac mi vyhadzuje 1015km, doba jazdy 9/40hod, ostatok zabrali pauzy. celkovy cas teda cca 11hod.

Ono poslednych 200km ma uz riadne bolel zadok, nastastie mikrospanok ma ani raz nepostihol. Nabuduce ale radsej 11hod letadlom domov ako autom. Benzin som mal cca za 100€

fotky som za cely nerobil ziadne, ono je vsetko rovnake. Teda asi 6 ks, to nema vyznam uploadovat.

Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.041s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb