Just a fun day!

Germany's flag
Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Mayen
July 8th 2013
Published: July 8th 2013

Het werd een warme tot zelfs hete dag, dus besloten Kris, Erik en ik een uitstapje te doen naar het Duitse Kottenheim. We hadden er nog enkele nieuwe sectoren te exploreren.

En ja, het werd een warme dag met prettig gezelschap, een koel bos om in te vertoeven en prachtige juweeltjes van rotswandjes. Ze bevonden zich aan de overkant van de straat. We starten gewoon aan de eerste route en vervolgde stelselmatig de ene na de andere. We klommen om beurten op kop, met al wat meer of mindere friends onderweg. Kris kon zijn nieuwe vriendjes testen met veel plezier! (Ze glommen je nog tegemoet.)

Zolang we uit de zon bleven was het goed te doen. De muggen waren er wel in grote horden, maar nog niet al te agressief. De teekjes vielen uit de struiken en vonden vooral Kris.

Het laatste eindigden we in Krokodillenrucke. Dat 6B'tje wilden we allemaal wel eens op kop doen. En dat deden we dan ook.

Een prachtige dag met zelfs enkele prachtige prestaties. Maar wat zijn prestaties? Het was gewoon fun.

We eindigden zoals gewoonlijk op het marktpleintje van het pitoreske Mayen met een grote schnitsel en frietjes. Het ijsje paste er perfect bij!

Tot: 1.999s; Tpl: 0.072s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0155s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb