Dagje UIT....

Germany's flag
Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Mayen
July 10th 2011
Published: July 11th 2011

Een dagje weg van de stad en de drukte. Een dagje in de natuur van Kottenheim. Het blijft een leuk massiefje dat ons elke keer weer inspireert.

De weersvoorspellingen waren niet schitterend, maar uiteindelijk zaten ze er weer gelukkig naast. Wat stelt een weersvoorspelling soms toch voor?

We bezochten enkele nieuwe juweeltjes. Enkele wat makkelijker en enkele best wel harde routjes. Niet kunnen kiezen welk friendje je wil steken, terwijl je handen gejamd zitten in een licht overhangende barst. En de keuze welke hand te lossen al een hilarisch gevoel geeft.... Aparte ervaringen in deze prachtige omgeving.

Sinds kort beschikken we over een leuk gekleurde set klemblokjes. En ja, nu gebruik ik ze ook.... Waarom daarvoor niet? Geen enkele logische gedachte gaat me hieruit helpen. Maar ik steek ze, en ze blijven zitten. Een mens zit soms eigenaardig in elkaar.

Erik deed het ene na het andere project. Zelfs enkele projectjes van mij, werktte hij vlot af.
We deden beiden een zeer leuke 6b. Zeer morfo op de vingers; die van mij pasten overal in, die van Erik zorgden voor enkele bijzondere crux-passen.

Beiden genoten we naar hartelust. We eindigden met Erik die zei: 'Nu is de keuze aan jou, Nele. Ik heb alles gedaan wat ik wou doen vandaag.' En de hemelsluizen openden zich en deden ons met vaste tred terug keren naar de auto.

Een klein maar prachtig intermezzo in soms een druk leven....

11th July 2011

Zo een fijn en gezellig dagje moet zeker kunnen in het drukke leven.vele groetjes

Tot: 1.425s; Tpl: 0.04s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0297s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb