1.den - presun do Berlina


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Berlin
September 15th 2016
Published: September 23rd 2016
Edit Blog Post

Rano zbalenie par kusov oblecenia, tentoraz neplanujem nic vyhodit, do maleho batohu, vypatie vody a smer bus stanica v riadnom teple.

V buse ukazujem soferovi mobil s listkom,vsetko ok, vytlaca mi 0€ listok.

Dnu je dokopy sest ludi.

Cestu som predriemal.

Po vystupeni na nivach zacinam traposit s kupou mhd listka v automate. Chcem 30.min za 0,90€, no ako stlacam gombiky furt mi to dava ine moznosti. Tak nic teda, idem na zastavku kde uz je modernejsi automat,tu kupeny listok bezproblemov.

Jeden chlapik sa ma pyta aky si ma kupit listok na zel.stanicu a kolkatka tam ide.Tak reku 30.min a 210. Ci to bolo spravne nevim 😊

Po nastupe do 21-ky opat pokracuje moje traposenie s listkom. Pcham ho do moderneho oznacovaca,nic sa nedeje,tak prechadzam k staremu,ten mi to oznacil hned na supu.

Vystupujem na racianskom myte, kukam ale nikde nevidim vypisany moj dalsi spoj, 61-ku. Pytam sa chalana, posiela ma za roh.

Nastastie tam je dalsia zastavka a hned prichadza aj moj spoj na letisko.

Klima bohuzial nefunguje,tak otvorene okna ale moc to nepomaha.

Pred letiskom a hlavne v jeho bezprostrednom okoli sa to zacina hemzit policajtami. Vsetko kvoli zajtrajsiemu eu summitu, kde aj tak hovno vyriesa, len sa nazeru, ozeru a zatrtkaju si.

Do odletu mi ostava este hodinka.

Samozrejme si hned okvackam biele nohavice od jablcka, pekne zacina moj trip.

Vyberam sa odlovit blizku kesku ale bez uspechu, kompasu v mobile sibe.

Securit kontrola v pohode,len jeden debilko si vsetko prehadzuje do priehladneho sacku tesne pred kontrolou,pekne zabrzdil premavku.

Po prejdeny securit kontroly naskakuje na mojom lete meskanie hodinu. Fakt to nasere.

Nastastie to ubehlo rychlo.

Let do birminghamu, londyna a dokonca aj moj do berlina uplne full.

Obsluha dava ludom niektoru batozinu do podpalubia.

Cez kontrolu listkov prechadzam posledny a ako to uz byva do lietadla sa dostavam medzi prvymi. Sedim v ulicke, tak par ludi do mna naraza.

Je tu aj starsia slovenska skupinka, riadne uz podparou, letusakom to uz leze na nervi, tak im prestavaju predavat alkohol.

Letusky uplna tragedia.

Pristatie extra tvrde.

Letisko schonefeld nic moc. Na ploche je dokonca odstaveny aj obrneny policajny transporter.

Po opusteni priletovej haly hned kupujem v prvom automate na mhd listok ABC. Obrazovka bola v nemcine,ang som nehladal,bo som spravil len jeden tuk a uz mi to hned dalo moju moznost za 3,3€

Znacenie na vlak som nikde nevidel, tak som zacal sledovat cloveka co si kupil listok na mhd, uplne zbytocne, bo po opusteny haly som stanicu videl uplne jasno.

Cestu lemuje zastreseny chodnik. Na tv pekne vypisane odchody vlakov umiestene asi kazdych 50m.

Pred letiskom je fajn travnata plocha, na ktorej ludia relaxovali a cakali na svoj let.

Vonku pekne teplucko.

K vlakom sa ide do podchodu bud po schodoch alebo mensou obklukou po tocitej cesticke.

Tu je tiez par automatov na listky.

Na zemi su naznacene ciary, jedna navadza ludi na vlak, dalsia na sbahn a posledna tusim k busom.

Po vyjdeny na nastupiste si hned cvakam listok. Listok si treba cvaknut este pred nastupom.Vlak prichadza o par minut.

O 20.min vystupujem na konecnej lichtenberg, tu menim nastupiste a presuvam sa na sbahn.

Par ludi tu chlasta flaskove piva, vonku uz tma (nieco po 20/00)

Z sbahnu sledujeme pekne nasvietene budovy.

Na jednej zastavke pristupuje starsia zena, nieco vravi,ukazuje noviny. Jedna cestujaca jej dava banan. Zrejme predavala noviny na sposob notabene.

Na dalsej zastavke pristupuju dvaja revizori. Normalne obleceny, preukazuju sa preukazom, vsetko ok. Vo vozni ale nacapali dvoch mladikov bez listku, vystupuju s nimi na dalsej stanici. Mozno pokuta, mozno len dohovor, ktovie.Ale iste je ,ze sa spravali velmi slusne, ziadne arogante chovanie (revizori aj mladici)

Vystupujem na ludoprazdnej stanici Berlin Bellevue. Podla gps-ka sa presuvam k pesiemu mostu cez rieku spreva. Ups, most je zavrety, rekonstruuju ho. Presuvam sa teda k normalnemu mostu.

Prostredie je tu velmi kludne.

Prichadzam pred CS byt, zvonim, nic, zvonim a opat nic. Posielam sms-ku, o chvilu prichadza odpoved, o 10.min som doma.

CS ma maleho psa, kuzma, nastastie nieje otravny.

Na veceru dostavam strudlu s vanilkovou zmrzlinou, vlastna vyroba, teda ta strudla.

Dozvedam sa velmi neprijemnu spravu, moja hostitelka je vegetarianka uz od strednej skoly. neeeeee,zadne maso.

Sranda bola ked sme sa bavili o turistike. V slovinsku su postrahom cesky turisti a ja reku,ze problemy robia len u nas v tatrach.

CS si prisla do berlina skusit najst pracu, bo firmu vo slovinsku kde pracovala zrusili. Mesacny najom za apartman tu ma za 700€. Navstevuje hodiny nemciny a strasne moc sportuje.

Jej priatel testuje modemy, cul je na pracovnej ceste v kazachstane.

Som totalne k.o. CS ide vencit este psa, ja sa zatial ukladam do postele a zaspavam.

naklady

mhd ba 30.min - 0,9€
mhd berlin ABC - 3,3€

foto
berlin

Advertisement



Tot: 0.936s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.6496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb