Blogs from Rain, Bavaria, Germany, Europe

Europe » Germany » Bavaria » Rain June 28th 2017

Dag 17 – woensdag 28 juni 2017 – Eggelstetten Laatste dag van de georganizeerde groepsreis. Korte fietstocht naar het stadje Rain met bezoek aan het Dehmer bloemenpark met gids. Een mega park, met shopping, tuinartikelen, bloemen en fruit, plus groot restaurant. Het werd een dag van vooral eten en drinken. Gezamelijk taart met koffie, afscheidsdiner, en uitlopende afscheidsdrink aan de campers. Tot om 22.00u een onweer losbarstte en de meegebrachte mini-discobar en de drankoverschotten in allerijl moest worden opgedoekt. Anders zouden de overige gasten ook weinig slapen.... read more

Europe » Germany » Bavaria » Rain June 27th 2017

Dag 16 – dinsdag 27 juni 2017 – Eggelstetten Deze nacht hoorden we een tijdje regen druppelen op ons dak. Het zal voor de boeren wel veel te weinig zijn. Er is wat meer bewolking, maar de zon blijft branden en wat schaduw is meer dan welkom. Vandaag rustdag. De fietsen bijven op het rek. 's Namiddags verplaatsen we ons 70 km zuidwaarts net over de Donau, naar Eggelstetten, deelgemeente van Oberndorf am Lech vlakbij Rain. De rustdag gaat verder....... read more
Eggelstetten - Camperplaats

Tot: 0.063s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 18; dbt: 0.0236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb