We do it again...

Europe » Germany » Bavaria » Bamberg
April 29th 2018
Published: April 29th 2018

Een real-last-minute kans die we ten volle benutten! Recht na mijn werk (nachtjes) kwam Erik me ophalen en samen reden we terug naar Kleinziegenfeld in Frankenjura, Duitsland. Maar voor 5 dagen! Maar een zeer leuke 5 dagen vol zon, vogeltjes, weiden, uitgestrekte bossen, zeer vriendelijke mensen, lekker eten en tuurlijk rotsen, overal kleine verborgen schatten.

We genoten en vooral Erik klom de toppen van zijn vingers. De ene harde overhangende route na de andere op kleine vingergaatjes.

Mijn eerste dag half wakker bleek mijn piekdag. Maar alles was goed, want we deelden deze leuke ervaringen.

De ene na de andere verborgen kleine overhangende blokmassiefjes waren welkom. De gladdere massiefjes werden korter bezocht na enkele freaky routes. Lang leven de clipstick!!

Wel een goede waarschuwing: de teken zijn zeer actief en hongerig!

We genoten allebei en maakten plannen voor ons volgende bezoek op weg naar huis.

Tot: 2.598s; Tpl: 0.091s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0669s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 4; ; mem: 1.3mb