AKSILIK BU YA...


Advertisement
Published: January 23rd 2015
Edit Blog Post

Geo: 43.2742, 6.57557

GUN 39 GÜNLERDEN SALI:
Frejus'ten dönünce bir baktım.... Ayşecik bir kenarda üzgün ve süzgün...
Hemen anlatıyorum...
Bu harika yerimizi, bize yönetim 3 günlüğüne verdi.
Bu sabah Yönetime gidip bir gün daha aynı yerde kalıp kalmayacağımızı sordum.
Bugün için rezervasyonu olanların gelmediğini dolayısıyla kalabileceğimizi bildirdiler.
Ben Frejus'te iken meğersem rezervasyon yapanlar geç saatte gelmişler...
Ayşecik, ben ortalarda olmadığım için kendini sokağa atılmış kedi yavrusu gibi hissetmiş...
Uzatmayalım, ben gelince, yönetime gittim..
Onlar özür dileyerek, yerimizi değiştirmemizi istediler...
Üstelik hataları nedeniyle, para almayacaklarını da belirttiler.
Ben parasız kalmayacağımı söyleyince,bana yine sahilde yeni bir yer verdiler....
Bizim yer değiştirmemiz alt tarafı 3 dakika...
3 dakika sonra yeni yerimize yerleştik...
Ayşe ile Şahbaza binip önceden de kararlaştırdığımız gibi ,yemek yemeye Ste Maxime' e gittik...



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb