PORT GRIMAUD ALEMLERI


Advertisement
Published: January 20th 2015
Edit Blog Post

Geo: 43.2742, 6.57557

GÜN 37 GÜNLERDEN PAZAR:
Güzel bir yolculuktan sonra, tam kampın önünde indik...
Yerimize yerleştik ...
Günü, cin- tonikle devirmeye karar verdik ...
kuru sıkı cinler hazırladık....
Yemeğe gitmeden önce ,fonda müzik eşliğinde bir güzel demlendik
Gün döndükten sonra, Şahbaz ile çok yakında bulunan Port Grimaud'ya gittik..
Daha önce verdiğim bilgiyi yineliyorum .
Bu mucize köy/liman Kampımıza 1.5 km mesafede yer almaktadır ..
Burada yer bulmak mucize.... fakat bizim gittiğimiz saatte gündüz misafirleri alanı terkedince, Şahbaz' a yer buldum.
Ben park yeri ararken, Ayşe 'yi kapıda indirmiştim..
Geri dönene kadar Grimaud güvenlikçilerini Ayşe'ye bilgi verirken buldum..
Kitaplar hediye ediyorlar.... fotoğraflar çekiliyor vs vs ...
Ayşe ile sadece bakıştık ve ben gülmeye başladım...
Ayşecik Grimaud ya bayıldı..
her tarafta resimler çektik ve oranın en güzel manzarasına sahip olan lokantasına gitmeye karar verdik...
Gerçekten yerimiz İstanbul tabiri ile suyun üzerinde...
Şaraplar eşliğinde güzel bir yemek yedik...
Napoliten şarkılar dahil...
Fransa da bu Napoli neyin nesi ? diye sorarsanız, lokantanın sahipleri İtalyan ve haliyle bu Venedik benzeri ortamda ülke hasretlerini terennüm ediyorlar...
22:00 gibi dönelim dedik ...
Rüzgar hepten durdu..
Ortalık güzelleşti...
ne yapalım ?
Cine devam dedik ve bıraktığımız şişeye döndük...
St Tropez körfezinin imbatı size güzel anlar yaşatıyor
İleri saatte yatmaya karar verdik...
Bugün güzel bir hafta sonu geçirdik...
Günün anısını you tube' a koyduğum bir klipte topladım...





GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:13 KUMULATIF KM:5464

ORT HIZ:


MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT :


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb