AVIGNON YOLLARI TASTAN


Advertisement
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.9486, 4.80597

GÜN 30, GÜNLERDEN PAZAR

Avignon'a vakitlice vardık .
Kampımız şehre çok yakın olunca, önce oraya gidelim dedik...
Ben biraz Internet'e bağlandım ve sevgili bankacım Nalan Hanım'a durumumu anlatan bir mail yolladım..
Istanbul haberlerini aldım...memlekette neler oluyor ? biraz bilgilendim.
Bilahare, toparlanıp şehre gitmeye karar verdik .
Şahbaza güzel bir park yeri buldum.
Yarın bu parkta bakım varmış.... bu nedenle gece yarısından sonra parkta kalan araçları çekeceklermiş..
Biz o saate kadar kalmayız...
İstanbul'da yaptığım çalışmalarda, burada NUMERO 15 diye bir lokanta varmış ve bu gece ona gitmeye karar verdik...
Gel gelelim lokanta kentin kuzey kapısına yakınmış...
Yürü Allah yürü..
Baktım ki Ayşecikin ayağına kara sular iniyor...
"Sen burada bekle ben gidip bulayım" dedim...
Ne müthiş bir karar almışım...
Zira yeri bulmasına buldum
Fakat Numero 15 in son numarası Pazar günleri kapalı imiş ...
Pazar günü lokanta mı kapanırmış ..görün işte
kös kös geri döndüm.
Ayşe'yi buldum.
Fazla üzmeden ,Crillon denilen kapının orada, dev çınar ağaçları altında güzel bir lokanta bulduk...
Güler yüzlü bir garson kız, bizi güzel bir yere oturttu...
bir dediğimiz iki olmuyor..servis hızlı ve etkin...
Fransız olamaz dedik...haklıymışız .
Kadıncağız İsrailli ve Kudüslü...
Biz de , kızla ,Kudüs anılarımızı paylaştık...
Türkiye 'ye gelmek için yanıp tutuşuyormuş..
Tüm ailesi zaten Türkiye'ye gelmiş...vs vs
Yemeğimizi iyi bir Rose ile süsledik ...
Namımız yürüsün diye, kıza iyi bir bahşiş vererek aracımıza döndük...
Kampta biraz daha şarap ...
Yandaki bahçedeki etkinliklerin son gecesi diye biraz azdılar ...
Bizde Whisky-Cola ile devam etmeye karar verdik...
Aynen dün gece gibi , tam 24:00 te etkinlik bitti..
Geriye nefis bir hava ...
Karşımızda pırıl pırıl parlayan bir şehir ve mağrur akan bir nehir kaldı...
Doyamadık ama yatalım dedik...


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:107 KUMULATIF KM:4853

ORT HIZ:38

MAX HIZ:110

TOPLAM SAAT:5:40

SÜRÜŞ SAAT : 4:30

YAKIT :


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.354s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.1404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb