zaterdag - maandag 26-28 juli 2014 dag 24-26


Advertisement
France's flag
Europe » France » Poitou-Charentes » Poitiers
August 16th 2014
Published: August 16th 2014
Edit Blog Post

Drie dagen lang verlaten we het terrein van het Auberge de Jeunesse niet, behalve voor eten en drinken. We houden ons bezig met werk zoeken, tafeltennis en voetbal met de anderen gasten en lezen. Werk zoeken is niet moeilijk, werk vinden wel, zo blijkt. Zaterdag en zondag schieten voorbij, en op maandag hebben we nog niets, behalve een inschrijving bij een website waar je honderd euro per persoon moet betalen om mee te mogen doen aan het programma. Het zijn saaie dagen waar weinig over te vertellen valt, ik zal je niet lastig vallen met wat ik meekrijg van pro-Palestina protesten in Parijs en Marseille, en wat ik daarvan vind.
Op maandagavond vertrekken we naar Limoges, waar we pas om tien uur 's avonds aankomen. Mijn water is op, maar het toeval wil dat er een dozijn waterflesjes onbeheerd op het perron staat, dus ik neem er vier mee. We zoeken een bos of park op de stadskaart en vinden het 'Bois de Labastide', waar we de laatste bus van de dag naartoe nemen. Na even te zoeken vinden we een geschikte plek om de tenten op te zetten, niet ver van het bospad.

Advertisement



Tot: 0.112s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 54; dbt: 0.0539s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb