vrijdag 25 juli 2014 dag 23


Advertisement
France's flag
Europe » France » Poitou-Charentes » Poitiers
August 15th 2014
Published: August 15th 2014
Edit Blog Post

We staan laat op en ik scheer in een opwelling mijn sik af, waarna ik direct spijt heb. We hebben uitgezocht dat er een trein naar Poitiers gaat via Chatellerault, maar we hangen eerst nog wat rond. Na het douchen word ik buiten aangesproken door de dierenarts, wiens zaak onder water staat. Als ik rood aangelopen vam schuldgevoel mijn excuses aanbied zegt hij simpelweg: 'It's water, not fire.', waarna we nog een vol uur praten over zijn tijd in Amsterdam, wietverslaving en rugby. 'I took weed home from Amsterdam and on the airport a dog walked up to me and wagged it's tail. 'He really likes you', the duanier said, to which I responded: 'Yes I'm a vet', and everything was ok.' evenlater kwam de loodgieter, die erachter kwam dat er iets mis was met de water afvoer in de hele straat, niet mijn schuld dus! We maken ons klaar om naar het zwembad te gaan als de beste man nog een hostel voor ons zoekt in Poitiers. Bij het zwembad zit het ons minder mee: men draagt een korte zwembroek of komt er niet in. Na praten als brugman word een onderbroek ook toegestaan. Je hebt geen idee hoe vreemd dat zwemmen is. Na het zwemmen haasten we ons naar de trein en zijn net op tijd om (gratis) naar Poitiers te gaan. Na een verassend korte treinreis staan we op het station zonder een flauw benul te hebben welke kant we op moeten. Uiteindelijk vinden we de juiste bus en komen we aan de rand van de stad aan bij het 'Auberge de Jeunesse'.

Advertisement



Tot: 0.135s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 49; dbt: 0.0819s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb