Blogs from Portbail, Lower Normandy, France, Europe

Europe » France » Lower Normandy » Portbail July 8th 2020

Dikke mist op Nez-de-Jobourg. De mooie vergezichten in deze prachtige desolate streek kunnen we vergeten. Volgens de man op zijn grasmaaier was het voor de hele dag. Onderweg naar onze volgende bestemming, het kuststadje Carteret, blijft het zwaar mistig en bijgevolg passen we onze planning aan en bollen we meteen verder door naar het zuiden. Naar Beauvoir aan de Mont-Saint-Michel. We kennen het daar van vorig jaar. Moet Fran niet zoeken naar de warme bakker. Onderweg 's middags toch een mooie plekje ontdekt in Portbail. Een leuk Normandisch haventje aan de monding van de Ollonde. Grote MH-parking vlak aan zee. Alhoewel, het was eb. Dus buiten wat diepe geulen in een soort grasland, geen zee te zien van daar. Geleidelijk en verder zuidwaarts trok de mist op en nu in Beauvoir aan de Mont-Saint-Michel schijnt toch ... read more
Onderweg
Portbail

Tot: 0.041s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0152s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb