Maandag 16/9/2019 – bezoek Mont-Saint-Michel.

France's flag
Europe » France » Lower Normandy » Le Mont-Saint-Michel
September 16th 2019
Published: September 16th 2019

Maandag 16/9/2019 – Mont-Saint-Michel

Dit is Unesco Wereld Erfgoed en één van de drie belangrijkste toeristische trekpleisters van Frankrijk.

Iedereen kent het. Wij ook van op foto's, en van het in de verte zien opdoemen op vroegere Bretagne reizen.

Nooit bezocht. Tot nu.

Een ontdekking. Prachtig middeleeuws en getuigenis van 1000 jaar geschiedenis en cultuur.

Tevens nog een bedevaartsoord waar er buiten rare vogels, de talrijke Aziaten nog echte nonnen te zien waren.

Mont-Saint-MichelMont-Saint-Michel
Mont-Saint-Michel

Iedereen kent het.
Mont-Saint-Michel, wij met de fietsMont-Saint-Michel, wij met de fiets
Mont-Saint-Michel, wij met de fiets

Wel door de politie tegengehouden op de lange nieuwe brug. Enkel voor voetgangers, paardenkoetsen en navettebussen. .
Mont-Saint-Michel, voor de vestingsmurenMont-Saint-Michel, voor de vestingsmuren
Mont-Saint-Michel, voor de vestingsmuren

nadat we met een navettebus teruggekeerd waren.
Mont-Saint-Michel, smalle straatjesMont-Saint-Michel, smalle straatjes
Mont-Saint-Michel, smalle straatjes

winkeltjes, restaurants en toeristen
Mont-Saint-Michel, klimmen en trappenMont-Saint-Michel, klimmen en trappen
Mont-Saint-Michel, klimmen en trappen

er lijkt geen einde aan te komen

16th September 2019
Mont-Saint-Michel, Rustende vogel

Mooie foto!
16th September 2019
Mont-Saint-Michel, Rare vogels !

Rare vogels, die moeten er ook zijn!
17th September 2019

pas de reis verslagen gelezen en prachtige foto's na vakantie, als 12 jarige ben ik ook aan de Mont-Saint-Michel gelopen en het water kwam op hoogtij, was nog geen brug amaai, was een tweedaagse reis na Parijs Eiffeltoren bezocht te hebben en geslapen in hotel opelkoffer heel plezant, grt's

Tot: 0.271s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.1088s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb