AVRUPA'YI KEŞFEDİYORUM...


Advertisement
France's flag
Europe » France » Île-de-France » Paris
March 18th 2018
Published: June 13th 2018
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

SALVADOR-LISBON-PARİS


GÜN 45 18 MART PAZAR:

Uçağımız gece yarısı kalktı ..

Çok doluyuz..neredeyse hiç boş yer yok ..

Yerim rahat… önümdeki ekrandan uyuya, uyana, Blade Runner’ın yeni versiyonunu izlemeye çalışıyorum..

Arada yemekler verdiler ..

Sabahı ettik ve Lizbon ‘a vardık.

Seyahat edenlere bir yardımım olur diye yazıyorum ..

Güney Amerika seyahatlerinde en çok parayı kıta geçişlerine verirsiniz ..

Normal dönüş yolu, Rio dan Madrid veya Lizbon’a gitmektir.

Gelmeden önce yaptığım çalışmada olur da Salvador da bir süre geçirmeyi düşünüyorsanız ,buradan Lizbon’a uçuşlarda ciddi tasarruf yapmak mümkün olabiliyor.

Lizbon alanında kendime güzel bir ziyafet çektim.

Bunu yıllarca önce yapmış olup Lisbon’a varmış olsaydım acaba millete Avrupa’nın keşfi diye yuttururlar mıydı ? Kitaplara geçer miydim ?

Hiç sanmıyorum..

Keşifleri ancak Avrupa’da oturanlar yapabilir..

Saat 16:45’te Paris uçağıma bindim..

19:00 gibi Orly Havaalanındaydım.

Kente giden bir otobüse binip Montparnasse ta indim..

Hava -4 ve kar yağıyor ..

37 dereceden gelipte bu hava ile karşılaşmak acıklı ..

En kalın kıyafetlerimi giymeme rağmen zemheri zürafası gibi dolaşıyorum ve soğuk iliklerime işliyor..

Otobüsün bizi bıraktığı yerle, metro arasında bayağı yol var ..

Her neyse metroya yetiştik ama Murphy yasaları devrede….. mutlaka gitmem gereken Chatelet istasyonu, 2 aylığına kapanmış..

Al başına belayı…

Neticede bypass yaptığımız istasyondan, esas gideceğimiz istasyona yürümek zorunda kaldım.

Otele yürüyerek gitseymişim daha iyi olacakmış..neredeyse…

Allahtan otelim, vardığım Pyrenees istasyonunun tam çıkışında beni karşıladı..

Ona da şükür..

Odam çok iyi ..mutlu oldum..

Paris’i seçme nedenim, saat farkı şokunu yavaşlatmak..Memleketle saat farkımız çok azaldı..

Çok yakındaki Careefour’dan gerekli likitleri aldım ve yattım ..

Günün Görselleri aşağıda :












şimdi Hava :

https://www.accuweather.com/en/pt/lisbon/274087/weather-forecast/274087






Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.538s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 44; dbt: 0.2074s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb