Playing in the forest!

Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
September 24th 2017
Published: September 26th 2017

Na zovele maanden niet te boulderen, konden we het goede weer in Fontaine Bleau niet missen.

Het voelde als een soort thuis komen bij oude vrienden, lang geleden, toch voelend alsof het gisteren was.

Het bos was een haven van rust en ook van uitdagingen. We hebben oude projecten bezocht en opnieuw uitgewerkt. Enkele nieuwe projecten gevonden en ook enkele juweeltjes geklommen. Erik knalde erop los alsof hij nooit was weg geweest, vooral in Vallée Chaude en Rocher de Corne-Biche. Zalig om te zien zo vol enthousiasme!

Ik deed het iets rustiger maar daarvoor niet minder sterk, alleen gedoseerder. 'Eclats' 7a in Rocher de Corne-Biche was zo'n juweeltje waar ik vol van genoot.

Beiden voelden we ons voldaan en best gekraakt geklommen, zoals een goede bouldersessie hoort te voelen. Zolang er mooie boulders zijn, zijn wij er ook.

Tot: 2.348s; Tpl: 0.042s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0428s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb