Davai!

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
July 25th 2016
Published: July 25th 2016

Een weekendje puffen en blazen in de warmte. Toch enkele leuke plekjes gevonden die heel wat schaduw boden in de Fontaine Bleause bossen.

Kris en Dalliya vervoegden ons later en klommen gezellig mee.

Erik en ik bezochten onder andere Vallée Chaude. Waarom ik niet had stilgestaan bij die benaming, is me helemaal ontgaan. Maar er waren enkele zeer leuke problemen, waarvan 'the Abyss' 7a. En enkele nog niet bestaande lijnen geklommen. Gewoon fun hebben... Enkele boulders vonden we niet met de omschrijving online. Wel spijtig.

In Marion des Roches waren het vooral : Boucle d'Or 7a, Jo's Black 6B+, La Boule 6c+/7a, Feel du logis (gauche) 7a en Croche-Pied 6a+. Kris en Dalliya speelden mee. Vandaar de 'Davai' of 'Go on' in het Bulgaars.

In Béorlots was het zeer warm stappen over de vele zanderige padjes. Ideaal terrein voor slangen, hagedisjes en muggen trouwens. Altijd muggen....!

'74% de Cacao' 6C+ was een must om te herhalen. Zeker voor mij als chocolade-verslaafde!

De camping in Grez was gesloten omwille van de overvloedige overstromingen enkele weken geleden, waardoor we genoodzaakt waren om een andere camping te bezoeken. Laat ze
maar snel terug open zijn. Toch waren het gezellige avonden met leuk gezelschap!

Tot: 2.071s; Tpl: 0.047s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.025s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.3mb