Enjoy every minute....

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
March 21st 2016
Published: March 21st 2016

Een zalig weekendje buiten spelen op de rotsen, daar kan niet veel tegenop!

Kris, Erik en ik genoten dan ook met volle teugen. Af en toe kwam er een zacht zonnetje door en dan kwam het bos in Fontaine Bleau helemaal tot leven.

We bezochten Apremont Envers opnieuw. Erik had er nog enkele juweeltjes gevonden om te bezoeken.

Voor hem was Striér Guides (gauche) 7a een dikke winner. Zowel Kris als ik probeerden het ook. Voor Kris was het een volgend bezoekje waard.

Doordat de temperatuur niet zo hoog was in de dag, was bij elke poging een nieuwe opwarming-sessie nodig. Het ware geweldige trainingssessies.... Gewoon amuseren!

Voor Kris hadden we Bali Balan op het oog. Ook voor hem een leuke uitdaging.

Omdat we er toch waren, probeerde ik The Eggman (debout) 6C+ eens. Eén prachtige mantelbeweging! Echt op mijn lijf geschreven. Zalig!

's Avonds brachten we de markt in Milly-la-Foret ook nog een bezoekje om de dag af te sluiten.

De volgende dag bezochten we Gorges aux Chats Sud. Na enkele zeer harde pogingen geraakte Erik door Le Resort Titan (sans boucle) 7A.

Het cruciale van de crux is lange armen. Soms is dit op te lossen, soms ook niet. Hij ging bijna voor extensies...

Ik vond er nog een harde dobber, maar moest nog iets hebben om terug te komen...

Een leuk gezellig weekendje in het bos.

Tot: 3.188s; Tpl: 0.04s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0437s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb