Bound for glory.

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
November 2nd 2015
Published: November 2nd 2015

'Bound for glory' van Neill Young. Beste omschrijving ever!

Het gewoon samen delen van onze liefde voor elkaar is het opperste geluk. Het samen kunnen klimmen is een dikke extra. En soms gaat dat beter dan anders.

Dit weekendje Fontaine Bleau was vooral hard werken in enkele harde dobbers. Erg vermoeiend, maar leuk! Het kunnen afstrepen is er niet bij. Dat is een leuke kers op de taart, maar het is de weg ernaartoe die vooral telt! Dus volgende keer beter.

Toch ook grappige lijntjes gevonden om onze verklemmingen nog wat te trainen.

Het hoogtepunt van het weekend was echter Abriroc gauche 7a in Bois des Hauts de Milly. Een prachtige boulder helemaal alleen gelegen. We hebben deze boulder door de jaren heen meerdere keren bezocht, maar altijd heel nat. Nu gewoon alles er tegen gesmeten en voilà.

De condities van de rotsen was gewoon erbarmelijk. De waterdruppels kwamen zo uit de rotsen tevoorschijn. Wel een heel mooi zicht met die pareltjes in de zon, maar niet om te klimmen.

We waren duidelijk niet de enige in de bossen. De overbevolking is soms storend. Spijtig!

Toch een geslaagd weekendje!

Tot: 3.517s; Tpl: 0.041s; cc: 8; qc: 58; dbt: 0.0448s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb