Among friends.

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
October 26th 2015
Published: October 26th 2015

Erik en ik hadden zin in een weekendje samen met Dieter en Jerina, al spelend in het bos. Fontaine Bleau!

Beiden hadden enkele bouldertjes die nog op hun wachtten! Erik en ik waren er graag bij voor de support!

Dus met de extra verwarming in de auto reden we vrijdagavond laat door naar de camping in Grez-sur-Loing.

De volgende morgen reden we recht naar 'Soupcon assis' voor Dieter. Hij kende al de passen nog vrij goed. Na hard werken om de nodige finesse erin te krijgen en genoeg rusten tussendoor, klom hij hem. Dit was een prachtige prestatie! En keitof om te mogen delen.

Daarna speelden we nog wat op verschillende boulders in de omgeving. Gewoon fun en gezellig!

We besloten nog even 'Spiders Paradise' en 'Fantasia' op Buthiers een bezoekje te brengen. Jerina werkte er 'Spiders Paradise' compleet uit. En Dieter 'Fantasia'! Allebei zeer mooie routes.

We eindigden die avond in een zeer lekker sushi-restaurantje op het dorpspleintje in Milly. Een dikke aanrader, zeker om de mooie prestaties te vieren van de dag!

De volgende morgen liepen Jerina, Erik en ik een mooie tour rond de vijvers. Het is een mooie omgeving om te lopen. En na een uitgebreid ontbijt bij de verwarming trokken we terug richting Buthiers. Dieter werkte nog heel hard in 'Fantasia' en zat echt heel dicht. Maar het laatste restje lukte spijtig niet. Maar ik heb er alle vertrouwen in!

En Jerina in haar tweede poging stond boven! Magnefique!

We stopten nog even in Bois Ronde Auberge voor 'Didgeridoo droite', die ze beiden ook 'even' klommen. Zalig!

Met een grote zak vol paddestoelen trokken we richting de pizzeria in Achere, vooraleer we de tocht huiswaarts starten.

Ook al klommen Erik en ik geen grootste zaken, het mogen delen van deze belevenissen met vrienden is enorm groots!

Merci Dieter en Jerina.

Tot: 2.812s; Tpl: 0.041s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0426s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 3; ; mem: 1.4mb