Working hard and having fun!

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
August 24th 2015
Published: August 24th 2015

Weekendje Fontaine Bleau!

We hebben ons reuze geamuseerd samen met Kobe en Michel. Een hele bende van 'den Blok' stond ook op de camping.

Iedereen had zo zijn projectjes....

Met ons vier trokken we twee dagen naar Bois Rond (Auberge). Voor Kobe en Michel was dit een nieuw gebied vol leuke juweeltjes. Michel maakte kennis met ons soort boulders; klein, schattig en overhangend! Als trouwe lengte-klimmer was dit een verrassende ervaring, soms ook wel stretchend! Maar dat gelde voor ons allemaal.... Zoals die maandagmorgen die zo pijnlijk aanvoelde.

Er werden verschillende boulders getopt en verschillende werden compleet uitgewerkt. Iedereen op zijn eigen manier!

Mijn enige projectje van het weekend zal de start zijn voor het volgende FB-weekend....

We hebben echter hartelijk genoten en veel gelachen! Merci Kobe en Michel.

Tot: 0.071s; Tpl: 0.041s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0133s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb