Getting back in shape!

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
June 28th 2015
Published: June 29th 2015

Wij genieten graag van alle kleine en grote dingen in het leven! Een leerrijke les die ik al vroeg in het leven heb geleerd. En ik ben er heel dankbaar voor.

Na de moeilijke revaliderende winter heb ik eindelijk het gevoel dat we op de goede weg zitten.

De combinatie boulderen en lengte klimmen is schitterend, dus nu het lijf een beetje sterker is, gaan we het nog sterker maken!!

Fontaine bleau is de meest schitterende locatie om te boulderen. Met de nieuwe topo ter hand trokken we door de bossen.

We bezochten de massiefjes; Bois Rond auberge twee dagen op rij en Drei Zinnen.

Bois Rond auberge heeft indrukwekkende boulders. Er was niet altijd een pad om te volgen, enkel een locatie-beschrijving in de topo. Hoewel we er elke keer recht op af liepen.

Les Dents de la Mer 6C was zo'n indrukwekkende boulder. De crux om te starten, ging voor mij van zelf. De uitklim duurde langer. Voor Erik andersom, hoewel we beiden het op dezelfde manier klommen. Een zalige mooie route! Zeker een must.

Le Toit du Repli 6B was nog zo'n juweeltje. De iets verder gelegen boulder was best zwaar voor de quotatie, maar 'what's in a number?'

Een dakje met een complete ronde slopende uitklim. Een echte klasse route!

Voor de fun deden we de routes meerdere keren om de bewegingen te perfectioneren.

De volgende dag bezochten we een andere boulder in auberge. De boulder waar Incassable op ligt, is zo groot en heeft zoveel verschillende routes dat we er even over deden om de juiste lijn te hebben. De bewegingen om te starten waren hard en de uitklim soft. Zo heb ik ze graag!

Erik klom St Anger ook vrij snel. Voor mij spijtig genoeg onmogelijk, goed te zien op de foto.

Drei Zinnen was een kleine afsluiter. We klommen beiden de staande start van Ordalie. In de topo beschreven, maar niet op bleau.info. Toch wel een mooie lijn.

De temperatuur steeg tot boven de 30°C en mijn lijveke had genoeg gebeuld.

Het was een prachtig weekend vol mooie boulders en zonnenschijn! En mijn liefste die me aanmoedigde,spotte, lekker eten maakte en zelf super klom!

Tot: 2.308s; Tpl: 0.042s; cc: 15; qc: 53; dbt: 0.0576s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb