Return to balance....

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
December 6th 2013
Published: December 12th 2013

Na langere tijd keerden we terug naar Fontaine Bleau. We vertrokken op Sinterklaasmorgen, allebei nog moe en nog recupererend van de voorbije hectische dagen.

In die drie vrije dagen bezochten we Bas Cuvier, Franchard Hautes plaines en Avon.

De juweeltjes; Hasta 6a, Pasta 7a en Tom et Géry 7b waren prachtige uitdagingen. Zowel atletisch als technisch! Zoals kenmerkend voor ons; kleine schattige overhangende boulders.

Erik deed nog een bommer van een route in Cuvier; La Gaule debout 7a (7a+). Amai, ik krijg de twee kanten van de boeg niet tegelijk vast, zo ver uit elkaar. Deze vergt heel wat van je lichaam om de overspanningen te houden en door te gaan. Zeker niets voor mij, maar magnefiek om het Erik het te zien doen.

De zaterdag reden we voor een klein intermezzo naar Parijs om te shoppen..... Het regende dus wat doet 'n mens anders?

Elke avond brachten we door in een gezellig restaurantje en eindigden in onze auto op de parking van een bivak.

Na drie gezellige dagen onder ons twee was ik terug een beetje in balans!

Franchard Hautes Plaines : Tom et Géry7b ~ 08.12.2013
Rocher d'Avon : Pasta7a ~ 08.12.2013
Rocher d'Avon : Hasta 6a ~ 08.12.2013

Tot: 3.135s; Tpl: 0.042s; cc: 14; qc: 55; dbt: 0.045s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb