Zoektocht naar dé vergeten hoekjes....

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
June 30th 2013
Published: July 1st 2013

Een weekend op zoek naar de vergeten hoekjes van Fontaine Bleau. Kris deelde in de zoektocht!

Het werd een leuk weekend vol verrassende blokjes in Coquibus Arcades. De doelstelling was niet om te scoren, gewoon terug fun in klimmen, zonder stress! Geen harde dobbers waar ons lijveke weer lang voor nodig heeft om te recupereren. Gewoon genieten!

Zaterdagmorgen begonnen we met een serieuse smos vanuit de hemelpoorten. Dus tijd voor een kleine uitstap naar de Decatlon van Chailly-en-Bière. Het vlees en de groentjes voor de bbq werd eveneens voorzien.

Tegen die tijd was het opgeklaard en konden we verkennen in Coquibus Arcades. De parking gelegen tussen de open velden was een geheel ander hoekje van Fontaine Bleau. Dit was een totaal andere sfeer, maar eveneens prachtig! Een kleurrijke lange laan bracht ons langs de Arcades, een lange brug speciaal voor de watervoorziening.

De wilde orchideeën groeiden er langs het pad.

De boulders waren vrij hard voor de quotatie, maar wat is in een cijfer! Het waren één voor één prachtige ronde vormen, veel slopers dus, zelfs in de makkelijkere routes. We hebben er heel wat juweeltjes geklommen en genoten. De foto's zijn sprekend!

We brachten er twee dagen door, om alle blokken een bezoekje te brengen. Zeker de moeite waard. In deze omgeving gaan ze me zeker meer zien...

De bbq zateravond smaakte ons allemaal goed. De muggen genoten eveneens van een goede maaltijd: ONS!

Het was een keitof en gezellig weekend. Merci Kris voor het leuke, grappige gezelschap!

Tot: 0.073s; Tpl: 0.042s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.013s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb