Clandestino!

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
April 29th 2013
Published: April 29th 2013

Enkele dagen vakantie extra, dus reden Erik en ik even naar Fontaine Bleau. We maakten een uitgebreide pit-stop in Parijs, om onze andere hobby uit te oefenen; shoppen! Voor de volgende trip hadden we nog enkele zaken nodig, dus bij deze, een bezoekje aan de Vieux Campeurs.

Na de ene winkel na de andere deden we nog een korte wandeling over een plaatselijk marktje. De echte sfeer van Parijs een beetje opsnuiven. Onze autorit zelf was ook leuk. Ik reed en de gps bepaalde hoe. Daardoor zagen weer enkele nieuwe plekjes in hartje Parijs. Wel een zeer leuke stad om in rond te kuieren. Overal wel iets te zien, zelfs de bijbehorende clochards.

Tegen de tijd dat we aankwamen op de camping in Grez, waren we beiden stikop. Een relaxte avond en vroeg in bed.

De volgende morgen regende het van 6u tot 9u, waardoor we eerst uitgebreid ontbeten met spek en appeltjes op een verse baguette. MMmmm....

Een perfecte start om Clandestino 7B nogmaals te bezoeken en nu juist te klimmen. Erik werkte al gauw het eerste stuk uit. Ik kwam trager op gang en hielp vooral met het tweede gedeelte. Een fantastisch mooie boulder die van ons beiden wel de nodige inspanning vergde. Maar beiden waren we heel gelukkig met de kennismaking van dit verstopte juweeltje. Een dikke merci aan Siem en Igor, om er ons attent op te maken. Dit was een prachtige ervaring!

De beiden doelstellingen van onze trip waren al snel bereikt! Shoppen en Clandestino!

De rest van de dag klommen we een mooi 6C'tje op Gorges aux Chats en nog enkele andere roodjes. Gewoon amuseren en spelen met de restjes in ons lijf.

De volgende morgen was het erg frisjes. Was 0°C geweest 's nachts, maar de zon deed haar best en de temperatuur steeg gestaag. Voor onze lijfjes en voor hetgeen ons de volgende dagen nog te wachten staat, vertrokken we rustig terug naar huis. Met een hartelijk afscheid van Carol en Bertrand van de camping.

Onze volgende avonturen zullen weer spannend zijn. We gaan ongekende ervaringen tegemoet....

Jullie horen nog van ons!

Tot: 0.076s; Tpl: 0.042s; cc: 14; qc: 27; dbt: 0.0148s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.2mb