Het bio-weekend!

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
May 21st 2012
Published: May 21st 2012

Een schitterend verlengd weekendje met een hele boel vrienden; Dieter & Jerina, Chris, Koen, An, Yeimi & Kristof, Norah, Luna en Kobe.

Een deel van ons arriveerden woensdagavond al op de camping. De rest volgde de volgende morgen. De koffie stond klaar en de vele handen maakten licht werk.

Elke dag trokken we naar een andere richting, zoals: Canches aux merciers, Cailleaux, Buthiers en Isatis. En elke dag weer werden de grenzen verlegd, voor iedereen. Zalig om te mogen zien! Er werd hard gewerkt en verschillende projectjes sneuvelden. Andere wachten op het volgende bezoekje..... Altijd een goede reden om terug te komen.

De avonden waren zéér gezellig rond de bbq of een dikke kaars.

Zelfs Norah en Luna konden hun hartje ophalen met klimmen, dennenappel-gevechten en rennen door de bossen. De knabbelende elfjes maakten iedereen aan het lachen. Er werd veel geknuffeld...

Ook werden er dit weekend 2 nieuwe routjes geopend. Juweeltjes! Hopelijk binnenkort terug te vinden op bleau.info.

Maar ik laat de foto's voor zich spreken.....

We voelden ons vereerd om erbij te zijn. Merci iedereen!

22nd May 2012
Yeimi on the move

volgende keer klim ik hem!
22nd May 2012
Een boselfje!

hehe, ik heb toch knappe meisjes; Norah staat al te springen om terug te gaan klimmen

Tot: 3.021s; Tpl: 0.048s; cc: 15; qc: 57; dbt: 0.0611s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 3; ; mem: 1.4mb