Birthday wish!

Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
April 16th 2019
Published: April 16th 2019

Mijn verjaardagswens kwam uit; samen met familie en vrienden een verlengd weekendje in Fontaine Bleau, al lopend en klimmend, zelfs al lopend klimmen...

Enya & Rob, Kris & Dallya, Mark & Maggie, ze waren er allemaal bij.

Elke avond gezellig samen rond het BBQ-tonnetje en de rest van de dag in het winters zonnetje voor 4 zalige dagen. Iedereen kon kiezen welke activiteiten. Enya en Rob visten verschillende uurtjes op verschillende mooie lokaties. Het was koud, maar echt prachtig weer! Veel fluitende vogeltjes.

Zelf heb ik enkele mooie juweeltjes kunnen klimmen in Bois Ronde Auberge. Ik was niet erg in form voor het boulderen, maar veel plezier gehad met z'n allen.

En het rode parcour van de 25 Bosses 2 maal gelopen, 17 km met bijna 1000 hoogtemeters over zeer technisch moeilijk terrein. De eerste maal met Maggie en de laatste dag met Erik en Mark erbij. Ons pijpje was uit....

Ik ben zeer dankbaar voor dit zeer leuk weekend met dierbare familie en vrienden. Dat is de beste cadeau die ik kon krijgen. Dank jullie!

Tot: 2.467s; Tpl: 0.051s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0451s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb