PORTO VECCHIO


Advertisement
France's flag
Europe » France » Corsica
May 11th 2014
Published: February 6th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

SAN NICOLAO-PORTO VECCHIO


Geo: 41.6985, 9.34632

GÜN 11 GÜNLERDEN PAZAR :

Bülbül sesleri ile uyandım .
Önümüz deniz ve harika bir orman içindeyiz ..
Küçük sincaplar korkusuzca oradan oraya atlayıp duruyorlar ..
Tavus kuşları dolaşıyor ..Hava mis gibi..
Son derece pathetic bir ortam
Saat 10:30 a kadar oyalandık .
Bugün, programa göre, yolumuz az.
Öğlen vakti, Porto Vecchio'ya vardık..
Ben tamamiyle unutmuşum , Ayşe'nin açlıktan ölmesine bir saniye kala, can havliyle bir restorana daldım ..
Onlarda bize…
O kadar olacak …
Acil bir durum olmasaydı biraz etrafıma bakınırdım ..
Bir sürü sitede lokantaların yanında dolar işaretleri koyarlar.
Bir S işareti "hesaplıyım" demek…
İki olursa “tahammül edilirim” demek…
Üç olunca “dikkat ol” demek…
Dört olursa,borazancıbaşı devreye girer ve “ben karışmam” demektir.
Bir lokantaya girdiğinizde ,masada kişi başına üçer bardak koymuşlarsa, bu, "dikkat et "demektir ..
Açlık sıkıştırınca dikkat etmemişim ..
Sağlık olsun.. bu konuda büyüklerimiz ne demiş ? "güvenme dayına ...ekmek al yanına "
Lokantadaki ,tek ,çift olmamızdan anlamalıydım ..
Yine de adres verelim
Le Kanari…
Trip advisor bile, kazık ve paraya yazık diyor ..
takdir sizin

http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g196484-d2304129-Reviews-Le_Kanari-Porto_Vecchio_Corse_du_Sud_Corsica.html


Şaka bir yana, Porto Vecchio çok hoş bir liman
Etrafta hoş kafeler ve lokantalar var ,aslında bir gece kalınacak bir yer ama
Abbas yolcu ve maalesef bugün daha gideceğimiz yol var ..
Program yapacaklar burada bir gece kalmalıdır bence...

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Porto Vecchio Clipi:




Porto Vecchio Videosu :





Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb