Felle tegenwind


Advertisement
Estonia's flag
Europe » Estonia » Haapsalu
June 20th 2010
Published: June 21st 2010
Edit Blog Post

De regen die gisterenavond startte, hield de ganse nacht aan. Tegen de morgen was alles doorweekt. Ook in de binnentent was er veel condens. Het nat boeltje maar ingepakt en vertrokken. Langs de grote gemene hond kwam ik terug op de hoofdbaan. Op de camping had ik men drinkbussen gevuld maar deze hadden een ijzersmaakje dus in een klein winkeltje water gekocht. De rest nog niet want het aanbod was eender beperkt. Er was ook een internetterminal, iets wat je hier wel veel ziet. Iets verder in een groter dorp vond ik al men inkopen voor de dag. Er hing een gezellige sfeer, allemaal vriendelijke mensen. De lucht bleef grijs ma het bleef droog op een paar verdwaalde druppels na. De route die ik verliet op de moment dat deze naar de eilanden voor de kust gaat, werd redelijk saai en monotoon. Het ging over een grote weg en er stond bovendien een felle tegenwind die altijd in mijn richting leek te blazen. Het schoot niet op. Tegen het einde van de dag ging het tempo iets omhoog. De zon begon ook nog vaag te schijnen maar het zou nog tot de avond duren eer het echt zou opentrekken. De camping vond ik wederom met behulp van TomTom. Daar aangekomen zet ik me in de zon zodat men spullen wat kunnen drogen. Op de camping kom ik ook nog het Duits koppel tegen van op de camping in Sigulda. Ik heb ook de gelegenheid online te gaan. In de supermarkt had ik ook melk gekocht waar ik chocolademelk mee wou maken, het bleek uiteindelijk zure room te zijn.

Advertisement



Tot: 0.274s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.1208s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb