Ze verrrry early preperationz!

Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Syddanmark » Vejen
October 22nd 2006
Published: October 22nd 2006

Kavli og Moensters Tour

Kavli: Nu er vi kommet så langt, som at åbne en blog. Denne blog, uskadelig som den ser ud, vil fungere som "missing link" mellem os rejsende og jer derhjemme. Der er stadig sådan cirka 3 måneder til vi skal afsted, vi mangler vacciner, flybilletter, en decideret rejseplan, afrejsedato og det meste af vore udstyr, så vi er begge enige om at det nok skal blive en super tur.

Mønster: Enig i ovenstående...

Kavli: Vi er dog blevet enige om at vi mindst én gang i løbet af rejsen skal forsøge at sælge den anden part for nogle kameler.

Mønster: Tror prisen er størst på kvinder...! (inside information)

Kavli: ..Også har jeg jo fødedygtige hofter, så mon ikke der ryger en ægte sitar med i købet?! Nåh, men planen er følgende: Vi tager til Nepal, Katmandu, engang i starten af januar (måske d. 8.?)

Mønster: Derfra smutter vi en tur op i nogle bjerge og ser os lidt omkring (søs jeg skal lige snakke om dig med det her. Var du ikke også oppe at trekke i Nepal?) men når vi kommer hjem fra bjergene tager vi en smuttur til et sted i Indien hvor der ligger døde politkere i vejkanten..

Kavli: ..Bare sådan at vi kan putte et par point på "Antal-sete-lig-i-gaderne-listen", så min mama ikke er så bekymret derhjemme.

Mønster:.. men jeg kom fra: og så videre til Rahjastan ørkenen, som skulle være yderst farverigt (altså alt andet end gråt, sort, trist og kedeligt). Derfra tager vi den så på rutinen... og ender

Kavli: ..Øeh.. I Mumbai? For det skulle være en super by, og den ville vi gerne se. Vi skal selvfølgelig besøge en masse andre ting undervejs, sikkert også nogle mindre byer og naturreservater, men det er lige de første omrids af planen, okay?!

Mønster: Nemlig.. (ps. tak til kavli for stavekontrol 😊)

1st February 2007

Det er sterkt Katrine og Mønster
Man blir helt misunnelig når man ser de fjellene som dere har adgang til Jeg vet du har prøvet det før Katrine, og jeg er sikker på at du kan klare det nå også. Du må prøve noen topper mer når du nå først er der du har det jo i deg . Mange knus og klem far og god tur videre.

Tot: 0.115s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb