Højby, torsdag den 6. oktober 2016.


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Sjælland
October 6th 2016
Published: October 6th 2016
Edit Blog Post

Så er vi kommet hjem igen, og det gælder også Karen og Kurt, der havde 1 times ventetid i Kastrup før deres fly til Aalborg og derefter i bil til Viborg. Ikke så meget at sige, jeg sov ikke meget på den 11 timer lange flyvetur – vi var over ½ time forsinket i afgangen som mere eller mindre holdt sig til landingen. Lidt mad undervejs og en rigtig flot tur ind over Norge og den nordlige del af Jylland, mens det blev helt overskyet fra Djursland til vi kom under skyerne over Køge Bugt. Jeg var helt hjemme 14:40, Marianne hentede mig på Lejre St., det var godt at se hende igen.

Jeg er træt, det er 27 timer siden jeg stod op, men jeg skal holde ud til sædvanlig sengetid, så jeg hurtigt kan kommer over jet laget. Til slut skal der bare fra min side lyde en meget stor tak til Karen og Kurt for en fantastisk ferie; vi så ikke alt det vi gerne ville, men så var der så meget andet vi fik at se. Knus til Jer begge og tak for turen.

Advertisement



Tot: 0.12s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.0882s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb