Mit første blog indslag (kreativ titel, I know)


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Sjælland » Fakse
October 18th 2010
Published: October 18th 2010
Edit Blog Post

SÅ blev det endelig min tur til at rejse ud i verdenen, væk fra lækre Fakse Ladeplads, og i forbindelse med det har jeg valgt at lave denne blog, da det er nemmere end at skrive mails - dovenskab er en dyd.

Det er allerede i morgen at turen til New Zealand går løs, hvilket virker meget surealistisk efter så mange måneders venten! Kufferten er friskpakket og vejer ... 19,5kg 😊. Så jeg håber sørme, at jeg har det hele nu, så jeg ikke skal til at sortere fra -.- . Men det får jeg at se senere, når min moar kontrollerer om jeg har det hele 😊.
Nu mangler jeg bare de sidste par småting, og så tror jeg, at jeg er good to go! Det bliver nogle vilde måneder dernede - glæder mig 😊 !

Mvh Simon <3<3<3<3



Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0377s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb