Here we go - Nu starter turen til Bolivia og Brasilien

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Hillerød
June 20th 2007
Published: August 7th 2007

Tania og Cristina Tania og Cristina Tania og Cristina

Her er Tania og Cristina på shopping i en kæmpe legetøjsbutik i Las Vegas.

Dear friends - Kære venner (og andre der måtte læse med)

This is our first entry to the travel blog. We are a family, Cristina 8 years, Tania 11 Years, Annette and Peter. We have planed a 6-week trip to Bolivia and Brazil starting on June 21st. From here on we will write the blog in Danish.

Vi er nu klar til vores store tur til Sydamerika. Alt er pakket - jeg håber vi har husket det meste og glemt det mindste. Vi er Cristina og Tania på snart 9 og 12 år (de har fødselsdag undervejs) og Annette og Peter. Vores piger er adopteret fra Bolivia, og har siden vi hentede dem i 1996 og 1999 vidst at vi ville tage på en tur til Bolivia når pigerne var store nok. Så turen er planlagt gennem lang tid - selvom jeg lige nu syntes der en del ting vi kunne have meget mere styr på. Men det finder vi nok ud af undervejs.

Vi vil gå på Internetcafe undervejs og skrive på denne blog. Vi har ikke prøvet det før, så vi håber det fungerer med at rundsende et link til Jer når vi har nyt at
CristinaCristinaCristina

Her er Cristina efter den årlige chokoladepåskeægs jagt hos farfar og Lene
berette. Vi vil selvfølgelig også lægge billeder på bloggen.
I morgen tidlig flyver vi til London og derfra videre til Miami, hvor vi har ventetid på 5 timer. I morgen aften flyver vi så videre til La Paz i Bolivia. Vi er spændt på hvordan det går med højden. Vi lander i 4150 m over havets overflade og La Paz ligger omkring mellem 3600 og 3800 m. Vi har lejet en lejlighed til den første uge. Vi skriver igen om et par dage.
Jeg sætter lige nogle billeder ind af pigerne - ganske vist ikke nye, men de kommer senere.

Annette and meAnnette and me
Annette and me

Dette er et billede fra 2005. Vi er på den årlige vinterferie til Tänndalen i Sverige.

Way to go!!
Yes - hvor er det fedt at I nu kommer afsted - og at vi får lov at følge jer! Vi sender jer de varmeste tanker og ønsker om en forrygende tur. Knus og kram - held og lykke!

God tur!
Hej Peter og Annette. Spændende! Rigtig god tur og pas godt på jer selv! Vi er i Grækenland det meste af juli, dog uden Andreas der tager tre uger i England på sprogskole. Kærlig hilsen Niels og Anne-Mette

God tur
Hej med jer. Super ide med denne blog. I er forhåbentligt kommet godt frem nu efter en laaang tur? Vi glæder os til at høre omturen, Bolivia og specielt Tania og Christinas oplevelse af landet. Piger, vi vil selvfølgelig også gerne høre, hvad I ønsker jer, så vi er klar til at holde fødselsdag, når vi ses igen. Vi håber I får en rigtig god tur (vi drager selv af om en uge og trænger - jeg følte det som fredag allerede i mandags, så det har været en lang uge!) Kærlig hilsen Vibeke
22nd June 2007

Godt på vej!
Kære alle fire: Vi håber at alt går planmæssigt. Her har vi natten mellem torsdag og fredag (21-22. juni) fået 69 mm regn; normalt for hele juni: 55 mm! Karen har afsluttet sin uddannelse med 11 for specialet. Der er et log-in-felt med e-mail adresse og password. Hvad skal jeg vælge (om noget overhovedet)? Kærlig hilsen Lene og Erling

Tot: 0.095s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 57; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb