dag 8: squirrel-spotting

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Liberec Region » Harrachov
August 10th 2010
Published: August 10th 2010

de voorlaatste dag zit er weeral op!

maar natuurlijk niet vooraleer er een blog is geschreven!

om te beginnen zijn we gewoon in eigen dorpje gebleven (niet Zandvliet, maar Harrachov) en hebben we de berg beklommen die dicht aan het hotel grenst.
de weg was, zoals bijna overal hier in Tsjechië, van die stomme makkadam.
maar, onderweg had mijn onfeilbaar oog iets zien bewegen in de bomen!y
EEKHOORNS!! en heel dichtbij! (zie foto's)
door deze ziektedragende agressieve beestjes hebben we een halfuur vertraging opgelopen.

verdergewandeld, komen we eerst aan aan de verkeerde kabellift, de pa dervan overtuigd dat het de juiste was!
alle sjaans hadden we ons robinneke bij, die ons de juiste richting inwees en we zo dus toch nog juist uitkwamen.
lang leve Robin!

vervolgens iets eten op een terraske, waar ze ons volgens de mama vierkant uitlachten!

ons buikje rond, trokken we weer verder (terug eigenlijk) naar een soort van attractieparkje.
daar hebben we op een soort van go-kart-trike ge-down-hill-racet.
ook hebben we op de rodelbaan gezeten.

dan door robin weer een hele omweg naar het hotel omdat hij niet naar mij wou luisteren!
zo zie je maar, altijd luisteren naar een grote broer!

stay tuned for tomorrow's next and last episode!

peace!

10th August 2010

comments
Weer leuke foto's :) tof dat er bij de tekst altij een beeldje wordt weergegeve :) echt tof!!! veel liefs en grtjs vanuit het verre België x

Tot: 0.195s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0841s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb