UFAK UYANIKLIKLAR...


Advertisement
Published: February 13th 2016
Edit Blog Post

Geo: 50.2322, 12.8713

GÜN 42 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA:

Sabah uyanır uyanmaz bir aktivitedir gidiyor.

Şahbaz'ı(Minibüsüm) parıldattım.

Kendimi parıldattım..

Kahvaltı yaptım..

İnternet yaptım..saat 11:00 e doğru Ayşe'yi uyandırıp, Şahbaz'ın içini toparladık..

Adeta büyük bahar temizliği..

Bulunduğumuz yer şehre 5 km mesafede.Şehri dolu dolu gezmek için ,şehrin içinde bir yer kiralamanın daha rahat olacağına karar verdik .Booking com vasıtasıyla bir pansiyon kiraladık.

Buradan ayrılırken, kibarlığımızdan borcumuz ne kadar diye sorma gafletinde bulundum.

Aslında dün 20 ye anlaşmıştık.

Otelin görevli çakalı 25 dedi…gözünün içine bakarak 20 liği parmaklarının arasına sıkıştırdım.

"Şimdilik bu kadar yeter" dedim ..Bir seferde anladı..

Yokuşu inip şehre daldık.Yerimiz çabuk bulduk .

Ne var ki Slavia Apartments kapı duvar ..

Zil cevap vermiyor ..Dışarı çıkan bir delikanlıyı bulup mal sahibi kadınla görüştürdük.

Bir kadın, az süre sonra geldi.

Booking Com da 32 E olan oda, aniden 40 E ya çıktı.

Tepem attı ama alternatif yokken, fazla itişecek bir durum yok .Meğersem kişi başına 4 Euro temizlik parası alıyorlarmış ..

Bir hafta kalacak olanlar için makul, ama bir gece kalacak için ceza büyük ..

Al takke, ver külah pazarlık, 36 da bitti.

Fakat Booking Com'a burada kalmadığımı yazarak onları kandırmamız gerekiyormuş.

Her işimiz gıllı kışlı..kaydır..kaypalak...

Bu eski komünistler hiç değişmediler be..Türkçemizde vardır ya "eşeğe altın semer vursalar, eşek yine eşek"..

Evimiz çok güzel …her türlü konforu sağlamışlar ..

Dışarı çıkarken kapıyı 4 kez kilitlemek gerektiği konusunda sıkıladılar ..

Ayşe üşendi ve odada kalmaya karar verince, ben yürüyerek şehir merkezine gittim.

Sıkı bir yağmur başladı..

Şehrin taşıta kapalı alanı, parke taşlarla döşenmiş… Yağmur aniden başlayınca, O kalın kalın çek kadınları, koşturmaya başladı ..

İyi ki sokakta değilim aksi halde bir bufalo sürüsünün ayakları altında ezilmek işten değil..

Mc Donalds'a sığındım… garson kız benim fişi bir türlü vermiyor..

Herkes çakallık peşinde…

Israr edince biraz sinirlendi ama getirdi..

Anlıyorum ki parayı cebine atmış yani kasaya deklare etmemiş..

Bu kadar illegal iş aynı anda olunca siz de ister istemez alarm düzeyini arttırıyorsunuz ..

Bilmiyorum insanı hakkında fikir verebiliyor muyum ?
Daha önce buralarda çok kaldığım için, otomatik savunma refleksinizi geliştiriyorsunuz.
İlk kez geliyorsanız sinir olmamanız olanaksız .
Sorun parasında değil ama çakallık insanı yoruyor..

Şehir tam bir kaplıca ..her tarafta sular akıyor .Atamın kaldığı otelin önünden geçtim..Acaba burada günleri nasıl geçmiştir diye düşünüyorum..

Hediyelik eşyalar arasında, aptal saptal maşrapalar satılıyor..

Neymiş Efendim bu maşrapa ile suyu sapından içecekmişiz..

Siz cins misiniz? Yahu…

Akşam üstü eve döndüm ..Notlarımı toparladım biraz dinlendim sonra çıktık ve yakında bulunan ünlü bir restorana gittik.

Yemek vasattı, fakat uyanıklıkta yeni aşamalar sınıfına atladık.

İçmediğimiz birayı hesaba ilaveden tutun da, paranın üstünü geri getirmemeye kadar her yol var ..

Bu memlekette hiç utanıp sıkılmayacaksınız ve hakkınızı arayacaksınız..

Bir de el sıkıştıktan sonra parmaklarınızı sayacaksınız ..

Yetişmiş olduğum muhit itibariyle ,öyle fazla insandan korkan bir yapım yoktur.Yıllar önce Prag ta yaşayan ,tanıştığım bir Amerikalı gazetecinin dediği :"Dünyanın en tehlikeli insanları Çeklerdir” beyanına katılıyorum.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

1-KARLOVY VARY Klibi







2-KARLOVY VARY Videosu:







GÜN KM: 9

KUMULATIF KM: 6997


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 31; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb