TEMBELLIK GUNU...


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Dalmatia » Split
June 30th 2014
Published: February 22nd 2016
Edit Blog Post

GÜN 61 GÜNLERDEN PAZARTESİ:

Yağmurlara uyandık..Hava bize nefes aldırmıyor .

Kendimizi aracın içine atmağa mecbur kaldık…

Yağmur dinince kendimizi lokantaya attık .. Ayşe'cikle yıllar önce, sabah kahvaltımızı yaptığımız yere kurulduk ..

Yılını tam hatırlamıyorum ama o zaman ülke henüz parçalanmamıştı ve adı Yugoslavya idi.

Aracımız dizel bir kartal ve Yugoslavya da enflasyonun tavan yaptığı yıllardı…

Bir kahvaltıya, onların ölçülerine göre milyonlarca para ödedik ama bizim parayla belki 50 liraya tekabül ediyordu…

Bu kampta çok iyi anılarımız oldu.

O dönemlerde çadır ile seyahat ediyorduk…

Şimdi dönüp baktığımda, her Allahın günü o çadırı aç kapa nasıl dayanmışız ? gençlik işte …

Şimdi, bize hizmet eden garson çocuk daha doğmamıştı…bize dinazor gibi bakıyor..

Kampın o günkü hali, ufkunda bile mevcut değil..

Öğleden sonra, bankaya gidip iyi bir fiyattan bir miktar daha para bozdum..

Lidl den Ayşeciğe bir takım sürprizler aldım…

Kendime de, Datça da evin etrafından uzaklaşmayan ve sofraya koyduklarımıza saldıran, kedilere karşı bir kedi savar tabancası aldım ..

Bu,çocukların birbirlerini ıslattıkları bir su tabancası…

Şimdi, kedi severlerin yüzlerini merak ediyorum..

Facebook’ta, günde 200 kedi resmi görüyorum ve meraklısının çok olduğunu biliyorum ..

Ama bizimki de rızkı koruma…

Denize girdim…soğukluğuna alışmağa başladım ..

Denizden sonra bakımlara geçtim…tam bir tembellik (Off ) günü keyifleri yapıyorum..

Akşam üstü içkilerimizi koyduk..

Konular birbirini kovaladı ..

Geç saatte lokantaya gittik..

TV de, maçlardan Almanya-Cezayir var ..

Sağımız solumuz Alman ..ama çok taşkınlık yok yani..

Siz dua edin bu turnuvaya katılamadık..

Yoksa taşkınlık nedir ? görürdünüz siz…

Yemekten sonra, Ayşe sıkıldı …biraz da yedikleri etkiledi galiba ..

Ben biraz daha maçı seyrettim ama uykum gelince beni hiçbir şey tutamaz…

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...

ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

1-SPLIT Klibi :




GÜN KM:12

KUMULATIF KM: 9229

Advertisement



Tot: 0.109s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0506s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb