Prima oara in sudul Croatiei

Europe » Croatia » Dalmatia » Dubrovnik
May 29th 2017
Published: March 3rd 2018

Dupa indelunge dezbateri si cautari ne-am hotarat un pic mai departe de Dubrovnik si anume in satul Bosanka, in apartamentul martinovici, un fel de studio, cu oameni amabili care se ingrijesc de gradina de legume, pomi fructiferi unde ne-au asteptat cu un cos de cirese, suc traditional si floricele in camera, copii amabili, vorbeau engleza si astfel am putut sa comandam pizza si bere in prima seara, spre deosebire de gazde care speram noi ca ne-am inteles cumva. Pret=210euro 3nopti, apartament ce includea un frigider mare, o minibucatarie, balconas cu o privire de ansamblu, parcare gratuita la umbra, internet. Am prins vreme frumoasa, prea cald pt aceasta perioada. Am preferat sa luam autobuzul sa ajungem in Dubrovnik si astfel la 10 dimineata puteam servi o cafea neagra chiar in centru. Cel mai apropiat restaurant traditional Dubava se afla la 50 m, iar la un km avem muntele Srd cu telecabina, un alt loc unde se poate servi cina alaturi de un apus de soare.

Tot: 2.714s; Tpl: 0.018s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.0397s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb