Viimeinen yö lentokentän lähellä.

Croatia's flag
Europe » Croatia » Dalmatia » Cavtat
July 30th 2018
Published: August 9th 2018

Viimeinen yö oli varattu täältä, jotta kun palaisimme Montenegrosta, meidän ei tarvitsisi ajaa lentokentän ohi Dubrovnikiin. Mehän kävimme täällä jo aiemmin siinä yhteydessä, kun haettiin auto.

Pääsimme Cavtatiin hyvissä ajoin ennen auringonlaskua. Hotelli oli rinteessä. Autoa ei saatu ihan hotellin eteen, vaan se piti ajaa toiselle kadulle noin viidenkymmenen metrin päähän. Huone oli kolmannessa kerroksessa, ei hissiä, mutta eihän meillä ollut paljon matkatavaraa. Laitettiin ilmastointi päälle. Lähdettiin keskustaan eli rantakadulle. Autotie mutkitteli rinnettä alas, mutta kävelytie meni suoraan. Käytiin ensin oluella ja syömässä. Ostin paluumatkalla ruokaa aamuksi. Majoitukseen ei sisältynyt aamiainen. Nautittiin vielä yhdet juomat parvekkeella. Tähtitaivas näkyi hyvin, ja planeettajono: Mars, Saturnus, Jupiter.

Seuraavana aamuna selvisimme hyvissä ajoin lentokentälle. Heitin matkatavaroista pois puhkikuluneet lenkkikengät, kulahtaneen t-paidan ja kulahtaneen kauluspaidan.

Tot: 0.274s; Tpl: 0.028s; cc: 14; qc: 50; dbt: 0.1393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb