Sneeuwwandelen in het Rila Gebergte

Europe » Bulgaria » Kyustendil Province » Rila Mountains
January 8th 2012
Published: January 8th 2012

Terwijl de Nederlandse winter storm en wateroverlast met zich meebracht, vertrokken Baukje, Marjolein en ik richting Bulgarije voor een weekje wandelen in de sneeuw en de zon! In Sofia stonden onze gidsen Kantjil (schrijf je dat zo?) en Vasko klaar met onze goedlachse buschauffeur! Met een stop bij een echte supermarkt onderweg, reden we binnen twee uur naar ons gastvrije pension ten noorden van... Read Full Entry

Photos are below

8th January 2012

Mooi !
Gggggeweldig mooi verhaal, als ik het lees komen alle herinneringen weer boven, ik had er sommige al verdrongen. PS : ik ga trainen in verspringen ......

Prachtig
Hi Afke Ik heb weer genoten van je verslag en de prachtige foto's.
8th January 2012

Fantastische vakantie!!
Heerlijk om zo nog even na te genieten van de mooie vakantie. Je hoeft ook niet te veel lef mee te nemen naar Bulgarije, die raak je daar bijna niet kwijt. Een kopje thee kost maar 1 lef, ongeveer 50 eurocent. Het was gezellig.

jeg liker snø!
Kult! jeg liker snø, men ikke snickers!!! vi ses snart
19th January 2012

Cool
Hilarisch van die stoom uit het hoofd van die man. Gelukkig was het goed afgelopen met die kapotte brug. Klinkt echt onwijs gezellig met die spelletjes en zingen.
23rd January 2012

cool...
Hoi Afke, Leuk. Borovets ken ik verder niet. Weet dat Marcel daar eens heeft geskied ergens in de vorige eeuw. Rila klooster is mooi. Qua steden is inderdaad Sofia niet bijzonder. Krijg wel weer zin om die kant weer eens op te gaan. ;-) mvg, Dick

Tot: 0.106s; Tpl: 0.015s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0749s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb